Wrazliwosc i wyobraznia

1. Data: 2014-12-15 18:34:54

Temat: Wrazliwosc i wyobraznia
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak mję najszło, bo się cóś przypomniało, a i dirko będzie mógł sobie
poczytać o mojej głupocie wreszcie.

Jeśli chodzi o wspominane współczucie, że niby gdy empatią albo
przypominaniem widzimy jakąś sytuację to brak adrenaliny (dostępnej podczas
uczestniczenia w danej sytuacji) powoduje, że uczuciowo coś bardziej
przeżywamy.

Wyszło mi, że nie do końca.

Parę lat temu zakupiłem sobie ostry nóż, ceramiczny nóż - od tej pory zawsze
już mam przynajmniej jeden taki.

Ale gdy go sobie zakupiłem, demonstrowałem żonie jego ostrość wziąłem w
paluszki papier i szybkim ruchem noża elegancko ścinałem zwisającą swobodnie
kartkę. Oczywiście żona: "łaaaa ja na to nie patrze, nie pokazuj mi!", bo
wyglądało lekko hardcorowo.

Kartka była coraz mniejsza, i ciecia coraz bliżej paluszków, aż.. stało się,
poleciałem po palcach. ZERO BÓLU i nie z powodu adrenaliny, tylko, nóż
piękny i ostry zapewnił komfort cięcia (ból to był później).

Jednakowoż kiedykolwiek sobie to przypominam, to aż ciarki mnie przechodzą,
i przechodzą na myśl o ewentualnym bólu.

Innymi słowy znów wracam do mojej ulubionej tezy - strach ma wielkie oczy.

Dziękuję z uwagę.

2. Data: 2014-12-15 19:48:15

Temat: Re: Wrazliwosc i wyobraznia
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 18:34, Ghost pisze:
> [...]
> przechodzą, i przechodzą na myśl o ewentualnym bólu.
>
> Innymi słowy znów wracam do mojej ulubionej tezy - strach ma wielkie oczy.

Z tego też powodu wolę nie patrzeć, gdy mi krew pobierają. Jakoś wtedy
mniej boli. ;)

Ewa

3. Data: 2014-12-16 14:58:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
> przechodzą, i przechodzą na myśl o ewentualnym bólu.
> Innymi słowy znów wracam do mojej ulubionej tezy - strach ma wielkie oczy.

Od wczoraj się zastanawiam czy reklamujesz noże ceramiczne czy
propagujesz samookaleczenia.

4. Data: 2014-12-16 15:26:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Od wczoraj się zastanawiam czy reklamujesz noże ceramiczne czy
> propagujesz samookaleczenia.

Do świąt się wyrobisz?

5. Data: 2014-12-16 15:53:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2014 14:58:13 +0100, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Od wczoraj się zastanawiam czy reklamujesz noże ceramiczne czy
> propagujesz samookaleczenia.

Swoją głupotę przecież reklamuje.

6. Data: 2014-12-16 18:49:09

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do świąt się wyrobisz?
Pisz dalej to w końcu się kapnę.

7. Data: 2014-12-16 20:53:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Pisz dalej to w końcu się kapnę.

Ale to marny temat jest - "Naród morderców, bandytów, hien ", to jest
ciekawe.

8. Data: 2014-12-17 10:43:57

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to marny temat jest - "Naród morderców, bandytów, hien ", to jest
> ciekawe.

Pewnie nie oglądałeś wczoraj w teatrze telewizji (TVP Kultura) "Naszej
Klasy" Słobodzianka.

http://wyborcza.pl/1,75475,17136358,Zobacz_w_TVP_Kul
tura___Nasza_klasa__Slobodzianka_na.html

9. Data: 2014-12-17 12:26:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Pewnie nie oglądałeś wczoraj w teatrze telewizji (TVP Kultura) "Naszej
> Klasy" Słobodzianka.

Nie, a co - wyszło, że jesteś mordercą, bandytą i hieną?

10. Data: 2014-12-17 15:00:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, a co - wyszło, że jesteś mordercą, bandytą i hieną?

Taka dyskusja mnie uwstecznia więc EOT

AKUPUNKTURA
Szczep się, szczep!
Dla widzów "Human Body".