Szczep się, szczep!

1. Data: 2014-12-11 19:57:44

Temat: Szczep się, szczep!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)W USA 25 czerwca 1937 roku dr William Howard Hay wezwał w swoim apelu
skierowanym do Towarzystwa Swobód Medycznych (Medical Freedom Society) do
zaniechania obowiązkowych szczepień. Stwierdził, co następuje:

Myślałem wiele razy o tych wszystkich obłąkanych rzeczach, które zalecano w
medycynie. Jedną z najbardziej obłąkanych jest naleganie na szczepienie
dzieci oraz innych osób w celu zapobieżenia ospie przy niemożności
udowodnienia, że szczepienia uratowały choć jednego człowieka od ospy...

Wiem o epidemii ospy obejmującej ponad 900 przypadków zachorowań, przy czym
95 procent z nich dotyczyło osób, które były wcześniej zaszczepione,
większość z nich ostatnio..

Mija 30 lat, odkąd poświęciłem się leczeniu chorób przewlekłych...
Przejrzałem wiele historii chorób dzieci, które nigdy nie były ani dnia
chore do chwili, kiedy zostały zaszczepione, i które... od tego czasu ani
dnia nie były zdrowe... (...)" //POLECAM CAŁOŚĆ

No własnie, PYTAM: gdzie i jak udowodniono, że jakiekolwiek szczepienie
uratowało konkretną osobę przed chorobą, przeciw której była zaszczepiona?
To jedna wielka blaga, opierająca się na NIEMOŻNOŚCI dowiedzenia, że jest
blagą...

2. Data: 2014-12-11 20:00:09

Temat: Re: Szczep się, szczep!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2014 19:57:44 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> chore do chwili, kiedy zostały zaszczepione, i które... od tego czasu ani
> dnia nie były zdrowe... (...)" //POLECAM CAŁOŚĆ

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_sz
czepionki_-_czy_na_pewno_bezpieczne_i_skuteczne_cz2.
html

> [...]
> To jedna wielka blaga, opierająca się na NIEMOŻNOŚCI dowiedzenia, że jest

j.w.

3. Data: 2014-12-11 20:48:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czyli: szczep swój szczep, drób swój drób- i w ogóle co chcesz. to rób
:-)

--

Chiron

---
Avast.

4. Data: 2014-12-11 21:12:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2014 20:48:11 +0100, Chiron napisał(a):

> Czyli: szczep swój szczep, drób swój drób- i w ogóle co chcesz. to rób
> :-)

...byleś regularnie zasilał koncerny farmaceutyczne.

5. Data: 2014-12-11 21:30:34

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> To jedna wielka blaga, opierająca się na NIEMOŻNOŚCI dowiedzenia, że jest

Tak samo jak z bogiem na chmurce.

Medycyna to religia a medycy jej bogowie.

Wladek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

6. Data: 2014-12-11 23:29:49

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Nie, to chore buractwo, co jak samochody stworzono to srali po krzywych kulosach, bo
wóz bez koni jedzie, szatan prowadzi. Czy jak prąd podłaczali to im zabijało krowy,
gdyby komuna debili nie pałowa to prąd byś miał jakbyś jajami pomachał na wietrze.

7. Data: 2014-12-12 10:08:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...

> [...]
>To jedna wielka blaga, opierająca się na NIEMOŻNOŚCI dowiedzenia, że jest

Pomyliło ci się szczepienie z homeopatia.

8. Data: 2014-12-13 01:59:47

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jsoaa6794bd3$.du0k7o00i17.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> [...]
> To jedna wielka blaga, opierająca się na NIEMOŻNOŚCI dowiedzenia, że jest

A co na to lekarz, pod warunkiem, że to jest uleczalne, a nie
przyrodzone> ;> Heinego-Medina, czarna ospa, wścieklizna, tężec.

Btw. - fakt, że ktoś się nie szczepi i nie choruje jest związany
z jego odpornością, brakiem kontaktu z chorymi, ale też z tym,
że w jego środowisku nie ma patogenu - czytaj inni się
zaszczepili - durnowate zachwyty pt. "nie zaczepiłam dziecka
[jedynego w całej grupie przedszkolnej] i dziecko nie choruje"
są tylko dowodem niskiem IQ. ;>

PF

9. Data: 2014-12-13 03:09:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Flyer
> [...]

zaszczepili - durnowate zachwyty pt. "nie zaczepiłam dziecka
[jedynego w całej grupie przedszkolnej] i dziecko nie choruje"

Nie rozumiesz buraków, jak burak widzi wóz bez koni, czyli samochód, to pędzi do
księdza bo szatan wóz prowadzi. To jeszcze było niedawno na wsiach, a spadkobiercami
tego typu tworów są ich dzieci, które obecnie w medycynie widzą szatana, bo niezbyt
cokolwiek pod kopułką tradycyjnie mają.

10. Data: 2014-12-13 10:48:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaszczepili - durnowate zachwyty pt. "nie zaczepiłam dziecka
> [jedynego w całej grupie przedszkolnej] i dziecko nie choruje"

A jakie Ty masz IQ?

--

Chiron

---