Szczep się, szczep!

11. Data: 2014-12-13 17:40:19

Temat: Re: Szczep się, szczep!
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <m6h20f$q07$1@node1.news.atman.pl>, c...@o...eu
says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jakie Ty masz IQ?

Odpowiednie do mojej pracy. ;> Póki co moje IQ nie prydysponuje
mnie do wypowiedzi negujących skuteczność szczepionek, ale mam
swoje własne obserwacje osób o niskim IQ, które dzięki
umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną sądzą, że są
inteligentne. ;>

PF

12. Data: 2014-12-13 21:32:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje własne obserwacje osób o niskim IQ, które dzięki
> umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną sądzą, że są

Na mnie sprawiasz wrażenie molierowskiego mieszczanina, ktory dowiedział
się, że mówi prozą. Ot- przeczytasz coś- nie to, żebyś od razu zrozumiał. Co
to, to nie. I wpadasz na grupę krzycząc: patrzcie i słuchajcie- ja mówię
prozą! Ot- przeczytałeś coś na tema IQ- i kompletnie tego nie zrozumiałeś-
no to znaczy się, że to jest głupie. Nie warto się tym zajmować.
Przeczytałeś jakąś głupią- zapewne jeszcze komunistyczną tezę na temat
komunii świętej- i wydało Ci się to tak genialne, że wpadłeś na grupę
postanawiając wszystkim oznajmić, jak bardzo to Twoje mówienie prozą jest
mądre.
No cóż- zauważam cykliczność takich zdarzeń, których jesteś autorem. Widzę,
że się rozwijasz. Może nie od razu w dobrym kierunku- ale zawszeć to jednak
postęp.

--

Chiron

---
Avast.

13. Data: 2014-12-14 00:03:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2014 17:40:19 +0100, Flyer napisał(a):

> ale mam
> swoje własne obserwacje osób o niskim IQ, które dzięki
> umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną sądzą, że są
> inteligentne. ;>

Posługiwanie się poprawną polszczyzną to OBJAW inteligencji, a nie
odwrotnie. Dureń nie nauczy się zależności i niuansów językowych - bo nie
nauczy się niczego, w szczególności własnego języka. Do tego trzeba
dysponować inteligencją.

14. Data: 2014-12-14 00:04:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2014 21:32:37 +0100, Chiron napisał(a):

> Na mnie sprawiasz wrażenie molierowskiego mieszczanina, ktory dowiedział
> się, że mówi prozą.

:-D
:-D
:-D

15. Data: 2014-12-14 09:33:17

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>A jakie Ty masz IQ?

ty chirek nie powinieneś zadać tego rodzaju pytań

16. Data: 2014-12-15 14:48:49

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
> ty chirek nie powinieneś zadać tego rodzaju pytań

Widzę, że się nie szczypiecie. :-)

17. Data: 2014-12-15 17:48:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
>
> Widzę, że się nie szczypiecie. :-)

Jak nie wierzysz- to sprawdź: mimo wielokrotnych próśb, gróźb- nie
reagowania na niego (od lat naczęściej mam ghosta w KF)- on i tak dopisuje
się do moich postów. Nie mam pojęcia, o co mu idzie. Problem w tym, że co
niektórzy myślą, że ja z nim dyskutuję. A to mi ubliża

--

Chiron

---
Avast.

18. Data: 2014-12-15 18:22:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Widzę, że się nie szczypiecie. :-)

absolutnie

19. Data: 2014-12-18 21:46:20

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2014 21:12:29 +0100, XL napisał(a):

> ...byleś regularnie zasilał koncerny farmaceutyczne.

No ale przecież sama swoje dzieci chyba sczzepiłaś, a i wnusia też
regularnie szczepiona, z tego co pisałaś...

M.

20. Data: 2014-12-18 22:50:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2014 21:46:20 +0100, Fragi napisał(a):

> No ale przecież sama swoje dzieci chyba sczzepiłaś, a i wnusia też
> regularnie szczepiona, z tego co pisałaś...

Kazali, to szczepiłam - ale ja jak miałam małe dzieci, to internetu nie
miałam jeszcze. Jednak już wtedy dawało mi do myślenia, ze w moim
najbliższym (sic!) otoczeniu były przynajmniej dwie osoby z mojego
pokolenia porażone polio poszczepiennie i to dawało mi do myślenia, no
ale...
A Niunię szczepią tylko na podstawowe i to max jedno w roku - tak
postanowili, bo to ma sens, a nie ładować na raz dawkę jak dla
osiłka-żołnierza amerykańskiego przed "misją" w Wietnamie... A
poszczepienne złe skutki też juz zaliczyli.

Dla widzów "Human Body".
To nie mogą być ludzie
Okładka roku
Wrażliwość