To nie mogą być ludzie

1. Data: 2014-12-11 00:33:09

Temat: To nie mogą być ludzie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nawet z ewolucji wynika iż katolicy to nie są ludzie bo;
Mamy zwierzę i co to zwierzę ma? Sierść, pazury, kły, pencylinę na języku itd...
Natura zatroszyła się o zwierzęta by przetrwały. Mamy człowieka, jest nagi, kłów ani
szponów nie ma, z pozoru nie przetrwa, bo zamarznie, bo się bez ostrych szponów nie
obroni, biega też słabo, fruwać nie bardzo, delikatny, wszystko mu szkodzi. Ale to
jest najwyższy twór, kaleka w przyrodzie, który ma mózg, mózg który myśli i po to
jest taki bezbronny fizycznie, bo ktoś kto myśli zatroszczy się o siebie, uszyje
ubrania, podpali drewno, zrobi włócznie, przemieli zioła na leki. Natura pozostawiła
człowieka z mnóstwem furtek pustych, bo on im bardziej zaingeruje, udoskonali,
zmieni, zbuduje, tym przetrwa, a proces ewolucyjny idzie dalej. Nawet bloki betonowe
to proces ewolucyjny, bo człowiek ingerencją ewoluje na wyższy poziom. A co proponuje
Kościół, by nic nie zmieniać, nie ingerować, bo to dzieło bozi, jak zwalczał zielarki
to i obecnie walczy z nauką jak in-vitro, kiedyś transplantologia, szepienia,
znieczulenia, nawet Kopernika itd. Zwierzęta nie ingerują ale nie natura homo
sapiens, kościół proponuje zezwierzęcenie, przez co człowiek zginie. To samo z
seksem, kler uważa iż seks to reprodukcja, a tak jest u zwierząt, u człowieka seks i
rozpłód to dwie ważne sprawy, bo wychowuje długo potomstwo i ten seks ma spajać
rodziców, ma im być dobrze aby trwali przy potomstwie, bo człowiek jest bezbronny
bardzo długo. Tak więc kler chce aby ludzie uprawiali jedynie rozpłód, czyli
zezwierzęca ludzi i jest antyrodzinny. Widzicie to nie mogą być ludzie.
Właściwie po glębszym zastanowieniu mój pies jest bardziej ludzki niż katolik i może
to nie przypadek że często ludzie wolą swoje zwierzaki niż ludopodobnych. Nie chodzi
o to że pies jest bardziej etyczny od katolików, tylko znowu o ewolucje. Nasze psy są
człowiecze, naszymi ingerencjami z wilka powstała masa gatunków, przez krzyżowanie i
są pieski, które w naturze by nie przeżyły bo to już ludzkie pieski, należące do
naszego świata. Nawet w najnowszych badaniach, małe pieski idą jak tylko się urodzą
do człowieka a nie do innych psów. Jakby przez tysiąclecia towarzystwa naszego
uważały nas za stado. Tak więc nasze ingerencje ewulowały pieski i czują
instynktownie to też ludzie, bo psy są już ludzkimi psami, tak więc może powyżej
nawet katolika.

2. Data: 2014-12-11 18:08:16

Temat: Re: To nie mogą być ludzie
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-11 o 00:33, glob pisze:
> [...]
instynktownie to też ludzie, bo psy są już ludzkimi psami, tak więc może powyżej

Naprawdę sądzisz że człowiek jest jakimś kreatorem swojego losu, a
jeżeli jest to faktycznie kreatorem czegoś konstruktywnego?

3. Data: 2014-12-11 18:32:54

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Gdyby nie był to byś nie pukał w komputerek, ubrania, domu, wiedzy, medycyny zero. A
zwierzęta nie kreują świata i dlatego są wyposażeni przez naturę aby przeżyć. Co
ciekawe kler namawia do zezwierzęcenia, czyli masz nie ingerować, uważam że nie
wszyscy są ludźmi, bo nie zachowują się jak ludzie, a katolicy zachowują się jak
zwierzęta.

4. Data: 2014-12-11 20:49:43

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-11 o 18:32, Rewolucja pisze:
> [...]
wszyscy są ludźmi, bo nie zachowują się jak ludzie, a katolicy zachowują się jak

To raczej degradacja a nie awans. Weźmy taki komputerek - użytkownik
traci wzrok, problemy z kręgosłupem, smrodzi to to w domu całą tablicą
Mendelejewa. Co w tym niby jest takiego dobrego, że o wyalienowaniu
osobnika nie wspomnę. Komputer to tak naprawdę wróg a nie przyjaciel
człowieka.
Co ubrania i co dom? To człowiek kiedyś się nie ubierał i nie miał gdzie
mieszkać?

5. Data: 2014-12-11 21:13:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2014 20:49:43 +0100, Trybun napisał(a):

> To raczej degradacja a nie awans. Weźmy taki komputerek - użytkownik
> traci wzrok, problemy z kręgosłupem, smrodzi to to w domu całą tablicą
> Mendelejewa.

A to zupełnie jak sam człowiek 33333-)

6. Data: 2014-12-11 23:25:31

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
To wyrzuć i idź ganiać z jajami po ulicy

7. Data: 2014-12-13 02:02:47

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7e62c9f7-0d11-4570-a9a9-
caeb30492adc@googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> Nawet z ewolucji wynika iż katolicy to nie są ludzie

Oczywiście, że są, ale wyznają prymitywną wiarę wedle której
spożycia ciała i krwi wodza powoduje przejście na nich cech
wodza - porównaj kanibale. ;>

PF

8. Data: 2014-12-13 03:03:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Flyer
In article <7e62c9f7-0d11-4570-a9a9-
caeb30...@googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> [...]

Oczywiście, że są, ale wyznają prymitywną wiarę wedle której
spożycia ciała i krwi wodza powoduje przejście na nich cech

Sam napisałeś że nie są ludźmi, bo piją krew i rozszarpują ciało wodza zębami, czyli
uprawiają ludożerstwo, a takich najprymitywniejsze stada wykluczały z plemienia
ludzkiego i do tej pory masz legendy o wampirach, którzy nie należą do świata ludzi.

9. Data: 2014-12-13 10:17:14

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-11 o 21:13, XL pisze:

> A to zupełnie jak sam człowiek 33333-)

Bo ja wiem czy sam człowiek... To raczej zła moda szkodzenie samemu sobie..

10. Data: 2014-12-13 10:17:54

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-11 o 23:25, Rewolucja pisze:
> Trybun
> To wyrzuć i idź ganiać z jajami po ulicy

Na pewno bym to zrobił, jednak tylko wtedy gdybym żył cały czas w tym
samym miejscu zamieszkania. Wtedy ten szkodnik - komputer nie miałby
miejsca w moim domu. Przecież znajomych i rodzinę miałbym na
wyciągnięcie ręki, a co do pognębiania wiedzy to i tak nie korzystam z
tego w internecie, przy pomocy komputera.

Okładka roku
Wrażliwość
Mgła
Dlaczego pozwalacie się okłamywać?