To nie mogą być ludzie

11. Data: 2014-12-13 10:18:09

Temat: Re: To nie mogą być ludzie
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-13 o 03:03, glob pisze:
> Flyer
> In article <7e62c9f7-0d11-4570-a9a9-
> caeb30...@googlegroups.com>, r...@g...com
> says...
> Oczywiście, że są, ale wyznają prymitywną wiarę wedle której
> spożycia ciała i krwi wodza powoduje przejście na nich cech
> wodza - porównaj kanibale. ;>
>
> PF
>

> Sam napisałeś że nie są ludźmi, bo piją krew i rozszarpują ciało wodza zębami,
czyli uprawiają ludożerstwo, a takich najprymitywniejsze stada wykluczały z plemienia
ludzkiego i do tej pory masz legendy o wampirach, którzy nie należą do świata ludzi.

Dobra dobra, mądralińscy - wskażcie alternatywną religię, która by była
bardziej ludzka i humanitarna.

12. Data: 2014-12-13 10:56:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oczywiście, że są, ale wyznają prymitywną wiarę wedle której
> spożycia ciała i krwi wodza powoduje przejście na nich cech

No właśnie- pytałem o Twoje IQ. Tu pokazujesz wyjątkowo niskie EQ.

--

Chiron

---
Avast.

13. Data: 2014-12-13 15:18:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Właśnie ta jest najbardziej zbrodnicza, gdyby jej nie było świat byłby lepszy. Walka
z nauką, zakazywanie przykładowo medycyny, na wiele stuleci zatrzymało rozwój
ludzkości, a nawet jak szczepienia już były ,to kler zwalczając powodował że ludzie
umierali gdzie lek już był.

14. Data: 2014-12-13 15:22:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
No właśnie- pytałem o Twoje IQ. Tu pokazujesz wyjątkowo niskie EQ.

--

Chiron

---
Avast.

Ma racje, nawet islam was się brzydzi, spowodu bożego ciała, które pożeracie i krew
co pijecie, bo to pradawny rytuał kanibalizmu i wampiryzmu, a tacy degeneraci byli
wykluczani ze stada ludzkiego.

15. Data: 2014-12-13 17:30:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-13 10:56, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie- pytałem o Twoje IQ. Tu pokazujesz wyjątkowo niskie EQ.

No właśnie - jakieś tam Q niskowysokie się pokazuje.
Trzeba leczyć.

16. Data: 2014-12-13 17:57:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2014-12-13 10:56, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No właśnie - jakieś tam Q niskowysokie się pokazuje.
> Trzeba leczyć.

A tam, leczyć .Dół z wapnem tańszy
:-)

--

Chiron

---
Avast.

17. Data: 2014-12-13 18:00:30

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <59d95f28-7173-4b34-b171-
ad54430237bf@googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> [...]
ludzkiego i do tej pory masz legendy o wampirach, którzy nie należą do świata ludzi.

O przynależności do rasy ludzkiej nie decyduje wiara, ale
biologia. I nie napisałem, że nie są ludźmi.

Inna sprawa, że ani w Judaiźmie ani w religiach Morza
Śródziemnego próżno szukać prymitywnej wiary w spożywania ciała
wroga/woda i przejmowanie w ten sposób cech spożywanego - czyli
katolicyzm ma swoje źródła daleko dalej - zakładam, że można ich
szukać w Brytanii albo u Germanów. ;>

PF

18. Data: 2014-12-13 18:03:10

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <m6h2g7$qkd$1@node1.news.atman.pl>, c...@o...eu
says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie- pytałem o Twoje IQ. Tu pokazujesz wyjątkowo niskie EQ.

Oj, książkę o EQ wyrzuciłem albo sprzedałem co najmniej 10 lat
temu - po jej przeczytaniu stwierdziłem, że to jest bełkot i/lub
służy tylko dowartościowaniu osób o niskim IQ, więc sorry. Póki
co, to nie EQ pomaga w obsłudze sracza, ale właśnie IQ - EQ jest
dobre, kiedy ma się służbę/niewolników. ;>

PF

19. Data: 2014-12-13 19:44:47

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Flyer
In article <59d95f28-7173-4b34-b171-
ad5443...@googlegroups.com>, r...@g...com
says...
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Nie, właśnie jest błąd w naukach biologicznych . Im się wydaje że jak ma ręce i nogi
to człowiek, a to żaden człowiek tylko materia. Żeby rozpoznać kto jest człowiek, to
patrzymy na zachowanie, a jak widzisz, zachowanie katoli zaprzecza człowieczeństwu,
to inny gatunek . Samo to co podałeś pokazuje że ich rytuały nie należą do świata
ludzkiego, bo bez biologii plemiona takich wykluczały, jako nie ludzi.

20. Data: 2014-12-13 19:48:02

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
> [...]
>>

> No właśnie- pytałem o Twoje IQ. Tu pokazujesz wyjątkowo niskie EQ.

No właśnie - jakieś tam Q niskowysokie się pokazuje.

Debilizm to choroba psychiczna, osobnik zachowuje się w sposób niezrównoważony bo nie
rozumie świata otaczającego. Poważnie, w psychiatrii debilizm to choroba psychiczna i
spójrz jak katole atakują wszystko wokoło, z tego że ten świat ich przeraża, nawet
szczepienia.

Okładka roku
Wrażliwość
Mgła