To nie mogą być ludzie

21. Data: 2014-12-13 19:55:14

Temat: Re: To nie mogą być ludzie
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <24846ddc-5c9b-4215-baa7-
8cb418a94d7d@googlegroups.com>, s...@g...com says...

> [...]
> says...
> - pokaż cytowany tekst -
> O przynależności do rasy ludzkiej nie decyduje wiara, ale
> biologia. I nie napisałem, że nie są ludźmi.
>
> Inna sprawa, że ani w Judaiźmie ani w religiach Morza
> Śródziemnego próżno szukać prymitywnej wiary w spożywania ciała
> wroga/woda i przejmowanie w ten sposób cech spożywanego - czyli
> katolicyzm ma swoje źródła daleko dalej - zakładam, że można ich
> szukać w Brytanii albo u Germanów. ;>
>
> PF
>
> Nie, właśnie jest błąd w naukach biologicznych .

Pojęcie EQ jest poza naukami biologicznymi. W naukach
biologicznych [póki co] Homo Sapiens to "Człowiek myślący", a
zboczenia w jego myśleniu nazywane są po prostu "nieprawidłowową
osobowością".

PF

22. Data: 2014-12-13 20:17:12

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Flyer
In article <24846ddc-5c9b-4215-baa7-
8cb418...@googlegroups.com>, s...@g...com says...

> [...]

biologicznych [póki co] Homo Sapiens to "Człowiek myślący", a
zboczenia w jego myśleniu nazywane są po prostu "nieprawidłowową

Homo sapiens to człowiek myślący, natura nie dała mu sierści ani pazurów, bo ktoś kto
myśli przetrwa, nie potrzebuje pazura tylko zrobi włócznie. Katolicy od zawsze każdą
myśl człowieka, aby leczyć czy ulepszać zwalczali, bo nie wolno ingerować w dzieło
smrodzi na chmurce....widzisz, zachowanie wbrew homo sapiens, który musi ingerować
aby przetrwać.

23. Data: 2014-12-13 23:46:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2014 10:17:14 +0100, Trybun napisał(a):

> Bo ja wiem czy sam człowiek... To raczej zła moda szkodzenie samemu sobie..

Chodzi mi o człowieka - sam jest tablicą Mendelejewa ;-)

Okładka roku
Wrażliwość
Mgła
Dlaczego pozwalacie się okłamywać?