Mgła

1. Data: 2014-12-09 21:51:34

Temat: Mgła
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W łodzi jest tak straszna mgła że na metr przed człowiekiem już praktycznie nic nie
widać. Hipoteza, ktoś tak nagrzeszył, pewnie Chirek. Rozwiązanie: poszukać ulicy i
błagać o przebaczenie, a poczujecie Palec Boży ( tira)

2. Data: 2014-12-09 22:09:35

Temat: Re: Mgła
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>poszukać >ulicy i błagać o przebaczenie, a poczujecie Palec Boży ( tira)

Właśnie wrócilismy z psicem ze spaceru. Potwierdzam- na 10 metrów nie widać
nic.

--

Chiron

---
Avast.

3. Data: 2014-12-09 22:18:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
A jechałem z Carefura na rowerze teraz i w mieście jest lepiej, ale jak jedziesz
Rzgowską to powoli znikają latarnie, pod koła trzeba patrzeć po czym jedziesz. Na
ulicy jadą kordonami, powoli, w skupisku, bo światła nic nie dają.

4. Data: 2014-12-09 22:26:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>czym jedziesz. >Na ulicy jadą kordonami, powoli, w skupisku, bo światła nic
Po Rzgowskiej jeżdżą często różne-nawet duże- pojazdy. Rozpraszają mgłę. Ja
mieszkam na bocznej uliczce (od Rzgowskiej). Na kilka metrów nic nie widać.

--

Chiron

---
Avast.

5. Data: 2014-12-09 22:40:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
To ci mówie że w mieście jest trochę lepiej, światło latarni jest widoczne
przynajmniej. A jak lecisz na Rzgów, to najpierw masz poświatę z latarni, a następnie
nawet światła,...latarni nie widać. Pod wiaduktem to już świateł na przejściu nie
widać. A kierowcy, to tir obok tira i małe samochodami razem zciśnięci, jeden pilnuje
drugiego i zasuwa kordon, nikt nie jedzie indywidualnie.

6. Data: 2014-12-09 22:56:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>na przejściu nie widać. A kierowcy, to tir obok tira i małe samochodami
>razem zciśnięci, jeden >pilnuje drugiego i zasuwa kordon, nikt nie jedzie

To uważaj, bo niedawno w Starowej Górze jak opadła mgła, to ludziom nogi
przygniotła

--

Chiron

---
Avast.

7. Data: 2014-12-09 22:59:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Nigdy nie jechałeś kordonem?
W skrajnie złych warunkach tak się jedzie, bo indywidualnie to śmierć.
Kiedyś na wigilie do Piotrkowa jechaliśmy, i było takie lodowisko, że jeszcze w łodzi
wylądowaliśmy na szynach tramwajowych, stary odbił na szyny bo pod Stara nas wznosił
łód. Ale jedziemy dalej, a tu apokalipsa, samochód za samochem, drzewo, rów, miazga .
I kilku kierowców uzgodniło, że wracamy do łodzi, w kordonie, jeden pilnuje drugiego.
Przed nami wywali do rowu i przesiedli się do nas i znowu powili kordonem. I tylko
skrzynia biegów chodzi, bo chamulce to śmierć.

8. Data: 2014-12-09 23:43:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Pamiętam to dobrze, bo takie to straszne było, że matka przestała się drzeć,
zamurowało ją, a siedzenia to tak się trzymała jakby chciała katapultować. Jak już do
łodzi do ciotki dojechaliśmy, to ani mru mru przez dwie godziny, a pół stodoły
wtenczas połkneła. Ja znowu jak coś zły byłem, to dziadka i sąsiada traum nabawiłem,
jak busem jechałem. Wyjechałem na trasę, na skrzyżowanie i mi bus zgasł, dziadek
krzyczał - zabijesz nas, psychopatyczny sąsiad nagle jakby cała wredność wyparowała z
niego, a ja widząc te ryje, zacząłem się szaleńczo śmiać i jak wracaliśmy to jeszcze
busem do rowu wjechałem, wysiadali na jakoś dziwnie skrzywiona, jak z waty nogach i
dziadek schował dokumenty od samochodu.;)

9. Data: 2014-12-10 21:54:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-09 21:51, obywatel glob uprzejmie donosi:
> [...]
widać. Hipoteza, ktoś tak nagrzeszył, pewnie Chirek. Rozwiązanie: poszukać ulicy i
błagać o przebaczenie, a poczujecie Palec Boży ( tira)

Ciekawe, kto rozpylił?

10. Data: 2014-12-10 22:16:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-10 21:54, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-09 21:51, obywatel glob uprzejmie donosi:
>
> Ciekawe, kto rozpylił?

Oddech Boży.

Ewa

Dlaczego pozwalacie się okłamywać?