Mgła

11. Data: 2014-12-10 22:26:29

Temat: Re: Mgła
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:5488b2fd$0$21559$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2014-12-09 21:51, obywatel glob uprzejmie donosi:
>
> Ciekawe, kto rozpylił?

Ciekawa sprawa z tą rozpylaną mgłą, czyż nie? Jak w Smoleńsku spadł samolot-
to od razu zaśmiewano się do rozpuku z możliwości rozpylenia mgły. Jak kilka
lat później koło Łodzi był karambol, to poważnie mówiono, że winna jest
sztuczna mgła, którą wprawdzie nieświadomie, ale rozpylili działkowicze.
Ciekawe- przy katastrofach samochodowych teoria sztucznej mgły jest jak
najbardziej poważna- a przy samolotowych jest śmieszna do bulu i bez
nadzieji. W sam raz na psychologię.

--

Chiron

---
Avast.

12. Data: 2014-12-10 22:35:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Dec 2014 22:26:29 +0100, Chiron napisał(a):

> Ciekawe- przy katastrofach samochodowych teoria sztucznej mgły jest jak
> najbardziej poważna- a przy samolotowych jest śmieszna do bulu i bez
> nadzieji.

I to nie przy wszystkich samolotowych, lecz przy JEDNEJ - tej, w której
zginął prezydent RP Lech Kaczyński :-/
Jednakże wśród owej powszechnej wesołości, w "bulu", przy "nadzieji"
i z "armatami w krzakach" - jakaś niepewność jednakże w narodzie
przebija...

13. Data: 2014-12-10 23:50:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

Ciekawe- przy katastrofach samochodowych teoria sztucznej mgły jest jak
najbardziej poważna- a przy samolotowych jest śmieszna do bulu i bez

Rozumiem że Kaczka postanowił rozwalić drugi samolot nad łodzią,w proteście że
przegrał znowu wybory, a mgła miała posłużyć jako kamuflarz, bo wiadomo Kopacz winna.

14. Data: 2014-12-11 06:42:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia 2014-12-09 21:51, obywatel glob uprzejmie donosi:

>Ciekawe, kto rozpylił?

Tusek, próba generalna przed 13 grudnia, będą mgłą niszczyć idio...
paryjotów.

15. Data: 2014-12-11 09:54:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]
> Jednakże wśród owej powszechnej wesołości, w "bulu", przy "nadzieji"
>i z "armatami w krzakach" - jakaś niepewność jednakże w narodzie

chrum, chrum

16. Data: 2014-12-11 16:44:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-10 22:26, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Wasza przyszła od nas.
W sam raz na regionalne.

17. Data: 2014-12-11 16:52:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-12-10 22:26, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Wasza przyszła od nas.
> W sam raz na regionalne.

Qrko, w jakim województwie mieszkasz?

--