Szaleństwo

1. Data: 2014-12-16 15:23:47

Temat: Szaleństwo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy to dziennikarzy znowu ponosi, czy coś takiego jest możliwe?

http://wyborcza.pl/1,87648,17136540,Koniec_nie_nasze
go_swiata.html

Ewa

2. Data: 2014-12-16 15:31:53

Temat: Re: Szaleństwo
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Czy to dziennikarzy znowu ponosi, czy coś takiego jest możliwe?

>http://wyborcza.pl/1,87648,17136540,Koniec_nie_nasz
ego_swiata.html

Jest możliwe.

3. Data: 2014-12-16 15:53:46

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Feniks
A co tu ciebie dziwi, bo tu jest wszystko jasne:

Zuzanna i Kamil poznali się w katolickim gimnazjum w Białej Podlaskiej.

4. Data: 2014-12-16 16:04:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-16 15:53, Rewolucja pisze:
> Feniks
> A co tu ciebie dziwi, bo tu jest wszystko jasne:
>

> Zuzanna i Kamil poznali się w katolickim gimnazjum w Białej Podlaskiej.

Jeszcze to mi coś przypomina:

I to niekoniecznie Witkiewicza...

Ewa

5. Data: 2014-12-16 17:45:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to dziennikarzy znowu ponosi, czy coś takiego jest możliwe?
>
> http://wyborcza.pl/1,87648,17136540,Koniec_nie_nasze
go_swiata.html

Jakiś cytacik?
Nie sponsoruję Gazetki...

6. Data: 2014-12-16 18:29:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-16 17:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-16 15:23, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

go_swiata.html

> Jakiś cytacik?

"Funkcjonariusz z 30-letnim stażem: - Dom cały we krwi. Czegoś takiego
nie widziałem, odkąd jestem w służbie. Sceneria gorsza niż w horrorach gore.

Zaczęło się mozolne zbieranie śladów. Ciała pułkownika i jego żony
wyglądały tak, jakby ktoś wpadł w atak szału i zadawał ciosy - w twarz,
szyję, tułów, ręce i nogi - aż opadł z sił. Ofiary musiały spać, bo
oficer straży granicznej był dobrze zbudowany i na pewno by się bronił.
To jego zaatakowano jako pierwszego. Żonie udało się uciec, ale zabójcy
dopadli ją przed domem i zawlekli z powrotem. Poderżnęli gardło."

I dalej:

"Ona przyznała się od razu. Nie kryła uciechy, że plan się powiódł.

- Zdradzała dużą satysfakcję z dobrze wykonanego zadania - mówi nasz
informator. - Zero skruchy, jakiejś refleksji. Opowiedziała, co się
stało i krok po kroku, jak do tego doszło. Policjanci słuchali jej
przerażeni. Nie mogli uwierzyć, że młoda, inteligentna dziewczyna tak
beznamiętnie mówi o potwornej zbrodni, której się dopuściła. Widać, że
kierowała zabójstwem, chłopak też się przyznał, też niczego nie żałuje,
ale był raczej wykonawcą planu."

> Nie sponsoruję Gazetki...

Ja też nie.

Ewa

7. Data: 2014-12-16 19:20:13

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
> A co tu ciebie dziwi, bo tu jest wszystko jasne:
>

> Zuzanna i Kamil poznali się w katolickim gimnazjum w Białej Podlaskiej.

Niensycenie? Czyli wydawało im się że nie dotykają bytu, bo z dobrych domów,
chronieni przed brutanym światem, zaczeli odczuwać nienasycenie i zamiast wcielić się
w laleczkę Czaki, poszli nasycić się brutalnością.?

8. Data: 2014-12-16 21:24:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> beznamiętnie mówi o potwornej zbrodni, której się dopuściła. Widać, że
> kierowała zabójstwem, chłopak też się przyznał, też niczego nie żałuje,

A... to...
Widziałam w jakichś wiadomościach dziś.
Tych z Wyborczej raczej szczególnie nie poniosło, bo w innych mediach
podobnie się wypowiadali, że premedytacja, że dziwni, że taka porządna
rodzina.
Psychopaci są wszędzie.
Wiem, co mówię.

> Ja też nie.

Nie pomyślałam, że to z dzisiejszych.

9. Data: 2014-12-16 21:42:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-16 21:24, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
> [...]
> Tych z Wyborczej raczej szczególnie nie poniosło, bo w innych mediach
> podobnie się wypowiadali, że premedytacja, że dziwni, że taka porządna

Bardzo pasujący komentarz z jednego serwisu:
"~Piotr : Czasy psychopatów i socjopatów nadchodzą. Nie są oni już
ludźmi skrzywdzonymi przez życie, wykorzystywani, z traumami. To ludzi o
niebywałym poziomie narcyzmu i braku empatii, tak przekonani o swojej
wielkości i niezwykłości. Pokolenie współczesnych mediów i Internetu.
Pokolenie nastawione tylko na zarabianie kasy, zaprogramowane i
zblazowane. Psychopata i potencjalny zabójca, to nie człowiek z
marginesu, skrzywdzony przez życie, ale normalny człowiek, niczym nie
wyróżniający się w tłumie, którego widzimy na co dzień. A media? No cóż.
Ta historia przypomina mi trochę fabułę filmu O. Stone'a "Urodzeni
mordercy", który zresztą został luźno oparty na faktach. (historia
Charlesa Starkweathera). Media partycypują w nim gloryfikacji morderców,
dosłownie zabijając się wywiady z nimi. Film ma już dobrych kilkanaście
lat, ale jak ulał pasuje do obecnej, chorej rzeczywistości."

10. Data: 2014-12-16 21:49:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>zabijając się wywiady z nimi. Film ma już dobrych kilkanaście lat, ale jak
>ulał pasuje do obecnej, chorej rzeczywistości."

Aqrat urodzeni mordercy najmniej pasują do obrazka "potencjalny zabójca, to
nie człowiek z
marginesu, skrzywdzony przez życie, ale normalny człowiek, niczym nie
wyróżniający się w tłumie, którego widzimy na co dzien"

Natomiast omawiane zdarzenie dotyczy faktycznie ludzików próbujących być
uebermenschami na swój własny przygłupiasty sposób. I tu rzeczywiście może
być i tak, że bez mediów gówno by było z całego łebermensizmu. Media
pozwalają nikomu stać się kimś, zwłaszcza jeśli jest wystarczająco
pierdolnięty.

Wrazliwosc i wyobraznia
AKUPUNKTURA
Szczep się, szczep!