Sauna

1. Data: 2014-12-17 06:34:09

Temat: Sauna
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i znowu afera. Przychodzą dewianci do sauny i atakują ludzi bo są w saunie nago, a
następnie zgłaszają ekschibicjonizm na policje, która nie reaguje, bo w saunie jest
się nago. Przy tym wylewając potok wulgaryzmów na osoby w saunie i tak dotkliwe, że
niektóre sauny wpadły na pomysł oddzielnych saun dla kobiet i mężczyzn.
Po co to przychodzi do sauny jak mu nagość przeszkadza, ale dewian na tym polega, że
lezie za człowiekiem aby następnie się oburzać. To tak jak ktoś by wpadał do kibla i
wył bo majtki się zdjeło, niedługo każą walić w majty każdemu, bo go dupa obraża.
Zaburzenia psychiczne do ciała wiadomo czego są konsekwencją.

2. Data: 2014-12-17 14:56:59

Temat: Re: Sauna
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 o 06:34, glob pisze:
> [...]
i wył bo majtki się zdjeło, niedługo każą walić w majty każdemu, bo go dupa obraża.
Zaburzenia psychiczne do ciała wiadomo czego są konsekwencją.

A tak swoją drogą to ciekawe z czego bierze się w niektórych ludziach
ten brak akceptacji dla zachowań innych.

3. Data: 2014-12-17 15:19:24

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> A tak swoją drogą to ciekawe z czego bierze się w niektórych ludziach ten
> brak akceptacji dla zachowań innych.

Jak się nie akceptuje własnego ciała to się nie akceptuje nagości.

4. Data: 2014-12-17 15:59:42

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> wulgaryzmów na osoby w saunie i tak dotkliwe, że niektóre sauny wpadły
> na pomysł oddzielnych saun dla kobiet i mężczyzn.

Na serio są gdzies tacy dziwacy?

5. Data: 2014-12-17 16:46:56

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Na serio, audycja w radio o tym była z psychologami, jakie są kontrowersje, a nawet
bijatki o saune warszawską i główne pytanie, skąd takie fobie do ciała....odpowiedź
znasz napewno.

6. Data: 2014-12-17 17:02:23

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Grałem w noc w grę, a mi radio tok fm cały czas chodzi i nagle słyszę dziwne telefony
do radio, strasznie zaperzone z nienawiści, jakieś dziady, ala Chirony wyją, sauna to
zboczeńcy, tam wzwody sobie pokazują, baby wstydu nie mają, zbiorowa prostytucja i
kilka takich wypowiedzi i redaktor do psychologów, skąd w polsce takie fobie do
nagości itd.

7. Data: 2014-12-17 19:39:08

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rewolucja s...@g...com ...

> Budzik
> Na serio, audycja w radio o tym była z psychologami, jakie są
> kontrowersje, a nawet bijatki o saune warszawską i główne pytanie,
> skąd takie fobie do ciała....odpowiedź znasz napewno.

No tak, ale bez przesady, sauna w ciuchach? Koszmar.

8. Data: 2014-12-17 19:52:39

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Ja rozumiem gdyby golas biegał po parku, ale dewianci katolicy nie widzą spektaklu a
protestują, nie chodzą do sauny a protestują. Wszędzie ryja na siłę ludziom do majtek
wpychają by się oburzać. Zaczyna się ponownie epoka wiktoriańska, gdzie nawet nogi od
fortepianu zasłaniono bo się grzesznie kojarzyły. A co za tym stoi, wykwit zboczeń,
bo zawsze tak to szło, im większe potępianie tym więcej zboczeń, pewnie pierwsze w
polsce burdele pedofilne otworzą, bo tak się to skończy.

9. Data: 2014-12-17 20:29:56

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wykwit zboczeń, bo zawsze tak to szło, im większe potępianie tym
> więcej zboczeń, pewnie pierwsze w polsce burdele pedofilne otworzą, bo

Na szczescie te prostesty to chyba gdzies poza saunami.
W saunach bywam i na szczescie tam protestujących nie zauwazyłem :)

10. Data: 2014-12-17 21:28:25

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Ja nie bywam, ale zaciekawiło mnie pomstowanie katoli na sauny, bo tam golasy som
mucium panie, pan widzioł do czego to doszło, lamingi mociu panie, lemingi.. ..

Polecam :)
Szaleństwo
Wrazliwosc i wyobraznia
AKUPUNKTURA