Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........

1. Data: 2007-10-18 21:25:43

Temat: Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bolek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jest jeszcze Pavulon.

Nic dodać nic ująć ;)

2. Data: 2007-10-18 22:00:19

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze 2007-10-18 23:25:
[...]
> Nic dodać nic ująć ;)

A to, ze lekarz nie przyszedł, bo w tym czasie ratował życie innemu
pacjentowi z krwotokiem, zaś ten, co wezwał karetkę ponoć wymiotował,
ale nie krwią tylko herbatą już 'Dziennik' nie napisał?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2007-10-18 22:38:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości
> [...]
> pacjentowi z krwotokiem, zaś ten, co wezwał karetkę ponoć wymiotował,
> ale nie krwią tylko herbatą już 'Dziennik' nie napisał?

Zapewne jakieś wyjaśnienie lekarz musiał podać a kto takiemu nie uwierzy
przecież to pacjenci są niewdzięcznymi konfabulantami [konfabulatorami?]
przynajmniej tak przecież zasugerował rzecznik prasowy rzeczonego
szpitala...
;)

4. Data: 2007-10-19 11:37:08

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:4717D773.3020904@lesheck.pl,
Od: LM <p...@n...sig>
Było:
> [...]
> pacjentowi z krwotokiem, zaś ten, co wezwał karetkę ponoć wymiotował,
> ale nie krwią tylko herbatą już 'Dziennik' nie napisał?

No to gościu zapłaci za bezzasadne wezwanie pogotowia.

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

5. Data: 2007-10-19 20:20:49

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pacjentowi z krwotokiem, zaś ten, co wezwał karetkę ponoć wymiotował, ale
> nie krwią tylko herbatą już 'Dziennik' nie napisał?

Panie Leszku przeciez napisane zostalo, ze pielegniarki baly sie obudzic
lekarzy ktorzy spali.
wielokrotnie bylam swiadkiem jak pielegniarki i lekarze spali w czasie
nocnych dyzurow a cierpiacy pacjent bal sie poprosic o pomoc.
Swoja droga to dobrze ze jeszcze pawulonu mu nie wsrzykneli jak to na
pogotowiu potrafia.

6. Data: 2007-10-19 20:58:12

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Renata pisze 2007-10-19 22:20:

> Panie Leszku przeciez napisane zostalo, ze pielegniarki baly sie obudzic
> lekarzy ktorzy spali.

Napisał to dziennik, który niedawno napisał, że z powodu ewakuacji
szpitala w Częstochowie zmarła pacjent (co było kłamstwem, ale nie
zostało sprostowane). Ja im nie wierzę.

7. Data: 2007-10-19 22:52:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Napisał to dziennik, który niedawno napisał, że z powodu ewakuacji
> szpitala w Częstochowie zmarła pacjent (co było kłamstwem, ale nie
> zostało sprostowane). Ja im nie wierzę.

fajnie, chory wezwał pogotowie leżąc w szpitalu to tak, jakby
zadzwonił na policję będąc akurat na posterunku policji.
A czy nikt nie zastanowił się nad tym czy może ten chory
po prostu nie miał objawów psychotycznych lub otępienia.
Czy on znajdująć się w szpitalu w ogóle wiedział co się dzieje.
Tak akurat się zdarza, że generalnie w szpitalu leczy się
ciężko chorych ludzi. I ludzie Ci często z racji na swoją
chorobę mają zaburzenia pamięci na tyle duże, że nie wiedzą
nawet gdzie się znajdują. Szkoda, że pisząc o takich sytuacjach
nie przedstawia się w mediach rzetelnej analizy.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2007-10-20 01:34:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
orun.pl...
> [...]
> nawet gdzie się znajdują. Szkoda, że pisząc o takich sytuacjach
> nie przedstawia się w mediach rzetelnej analizy.

Puszczali w wiadomościach oryginalne nagranie tego wezwania pogotowia.
Wymowa treści tak jasna że to co piszesz wywołuje "lekki uśmieszek" ;)

9. Data: 2007-10-20 08:18:56

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze 2007-10-20 03:34:

> Puszczali w wiadomościach oryginalne nagranie tego wezwania pogotowia.
> Wymowa treści tak jasna że to co piszesz wywołuje "lekki uśmieszek" ;)

W wiadomościach telewizji, przepraszam za wyrażenie, publicznej? Czy w
radiu z ryjem? Nie mam więcej pytań.
Dla mnie EOT.

10. Data: 2007-10-20 10:20:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomościach telewizji, przepraszam za wyrażenie, publicznej? Czy w
> radiu z ryjem? Nie mam więcej pytań.

Publiczna? Raczej nie... ;)
Polsat
TVN dał to chyba też

> Dla mnie EOT.

Więc spadaj na drzewo ze swoim radioryjem ;)

Zawroty głowy
Czy to kolka jelitowa?
Sedacja u stomatologa
Uraz oka, pogorszenie widzenia - konsekwencje
czy do neurologa trzeba miec skierowanie?