Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........

1. Data: 2007-10-19 12:30:22

Temat: Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 23:25, "Sky" wrote:
> [...]
> Nic dodać nic ująć ;)

A doczytałeś w komentarzach, że zdarzyło się to w prywatnym szpitalu?
Nic Ci nie dało to do myślenia?
A może zaszło tylko nieporozumienie, a notatka spreparowana jest pod
kątem kampanii wyborczej?
Pamiętasz to info, że Kowalski zamieszany jest w kradzież roweru? A
przecież powinno być: "Kowalskiemu ukradli rower".
Nie mówię, że taki przypadek nie mógłby mieć miejsca, ale na podstawie
osobistych doświadczeń życiowych - mocno w to wątpię:]

--
Pozdrawiam :)
JM

2. Data: 2007-10-20 01:31:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
On 18 Paź, 23:25, "Sky" wrote:
> [...]

Nie mówię, że taki przypadek nie mógłby mieć miejsca, ale na podstawie
osobistych doświadczeń życiowych - mocno w to wątpię:]

-------------
W wiadomościach [Polsatu?] odtwarzano oryginalne nagranie tej rozmowy
pacjenta z pogotowiem -słyszałem na własne uszy co i jak ów pacjent mówił.
...miłego konfabulowania teraz że i w wiadomościach ogólnopolskiej telewizji
puścili jakieś [byc może] spreparowane nagranie.
Teorie spiskowe...i owszem lubię...czasem "wyznaję"
ale one też mają swoje zdroworozsądkowe granice...

3. Data: 2007-10-20 08:55:26

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 03:31, "Sky" wrote:
> [...]
> W wiadomościach [Polsatu?] odtwarzano oryginalne nagranie tej rozmowy
> pacjenta z pogotowiem -słyszałem na własne uszy co i jak ów pacjent mówił.

Ależ ja też to nagranie słyszałam!
Nie zapominaj, że pacjent nie zawsze ma prawdziwą wiedzę na temat
czynności personelu szpitalnego.
Poza tym, jego odczucia są mocno subiektywne. Np. poznałam w realu
człowieka narzekającego na żywienie i opiekę w szpitalu, a w którym i
ja (mniej więcej w tym samym czasie) przebywałam. Tylko on o tym nie
wiedział - stąd mogłam skonfrontować jego wypowiedzi - ale moja ocena
była inna.

> ...miłego konfabulowania teraz że i w wiadomościach ogólnopolskiej telewizji
> puścili jakieś [byc może] spreparowane nagranie.

Konfabulacja?
1. <<zmyślanie, koloryzowanie na jakiś temat>>
2. <<podawanie zmyślonych faktów, połączone z przekonaniem o ich
prawdziwości, występujące m.in. przy zaburzeniach pamięci; też: taki
zmyślony fakt>>
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=konfabulowanie
Może i Bozia dała mi mało rozumu, ale nauczyła jak z niego korzystać,
by nie przyjmować bezkrytycznie wszelkich wiadomości;p
Tym samym nie piszę się jako materiał, którym można manipulować!
Oto nowsze wiadomości w tym temacie
http://www.tvn24.pl/0,1525266,wiadomosc.html

> Teorie spiskowe...i owszem lubię...czasem "wyznaję"

Nie da się ich ukryć u Ciebie...

> ale one też mają swoje zdroworozsądkowe granice...

No właśnie!!
Ocenianie o winie i karze, to przywilej władzy!
A ja takowej jej Tobie nie daję!
Czyżby kierowały Tobą jakieś niespełnione ambicje?

4. Data: 2007-10-20 10:16:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 20 Paź, 03:31, "Sky" wrote:

> Konfabulacja?
> 1. <<zmyślanie, koloryzowanie na jakiś temat>>
> 2. <<podawanie zmyślonych faktów, połączone z przekonaniem o ich
prawdziwości,

Wg mnie się kwalifikujesz:

[...]

Gdzie leki na recepte bez recepty?
Fatloss computer program
WZW typu B - pytanie ??
Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........
Zawroty głowy