Chrystus Zmartwychwstał!!!

131. Data: 2010-04-05 22:33:26

Temat: Re: Chrystus Zmartwychwstał!!!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O swoim, nie swoim - reprezentował wobec mnie tych, co noszą króliki.

Bzdura. Najlepsze jest to, ze od Stalkera dostałam niezłe cięgi za
podważanie Twojego 'świętego' światopoglądu.

--

Paulinka

132. Data: 2010-04-05 22:36:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No więc właśnie.
> Z jednej strony masz rację, nie powinienem się dać jej prowokować,
> ale z drugiej strony jej kompleksy są chyba poniekąd wynikiem
> pobłażliwego traktowania jej zachowania i będą raczej tylko rosły jej w
> siłę.
> Nie sądzisz?
> Może czas już powoli zacząć nazywać pewne rzeczy po imieniu?

Edusiowi w okienkach grafiku ciśnienie wzrasta. Zweryfikuj grafik.

--

Paulinka

133. Data: 2010-04-05 22:40:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Apr 2010 00:28:57 +0200, Paulinka napisał(a):

> Aicha jest rozwódką, bo sobie na to zasłużyła jako głupia kobieta,

Głupia w tym sensie, że wyszła za nieznanego (jak widać) sobie człowieka.
To na pewno.

> ja
> jestem synonimem/syndromem sprzątaczki,

Możesz określić, jak TY go rozumiesz? Bo coś mi się zdaje, że masz
kompleksy.

> medea jest z gruntu fałszywa, bo
> ma dobrą

Wybiórczą i tendencyjną.

> pamięć i potrafi wskazać Twoje 'nieścisłości',

Nieścisłości, nie "nieścisłości".

> Szpilka
> zasłużyła na niechęć od teściowej

Tak, ponieważ się nie stara, a powinna. I ją obmawia.

> (przecież to nie jest jej teściowa
> tylko matka konkubenta),

To inna sprawa, nie łącz tych dwóch, bo ja nie łączyłam.

> LL się nie zna na sztuce, chociaż koncertuje

Kiedy ktoś stoi przy mikrofonie... oraz bardzo lubi piosenki i wszystkie
inne dźwięki, to zaraz świadczy o tym, że się ZNA na sztuce? Jak na to
wpadłaś? I gdzie JA twierdzę, że się nie zna? - twierdzę, że nie będę się
poddawac jej ocenie ani weryfikacji, bo ona nie jest dla mnie żadnym
autorytetem.
:-)

> BBjk to Ci w ogóle solą w oku, bo babka nie tylko ma klasę, ale miażdży
> Cię każdym swoim słowem, nawet bez dokumentacji fotograficznej.

Miażdży? - to tylko marzenie kilku tutaj jednakowo zakompleksionych Wyżej
Wymienionych :-)

134. Data: 2010-04-05 22:41:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 00:30:04 +0200, cbnet napisał(a):

> Widać nie każda jest tak nieprzytomnie napalona jak XLa. ;D

O, kolega wizjoner :-)

135. Data: 2010-04-05 22:41:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Dokładnie tak. Kali jest integralną częścią mnie
> i nie ma sensu gnoić go za to kim jest.

Można się za to pochylić z politowaniem...

--

Paulinka

136. Data: 2010-04-05 22:43:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym ty do mnie tu usiłujesz rozmawiać, to nie wiem. :)

Co za popieprzona pierdoła z ciebie. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Acha, więc najpierw musisz koleżankę stosownie napalić?
No cóż, może w tym szaleństwie jest jakaś metoda.
Chętnie zatem zobaczę co potem, tylko lepiej się streszczaj,
bo ci jeszcze ostygnie ;-)

137. Data: 2010-04-05 22:43:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Apr 2010 00:30:30 +0200, Ender napisał(a):

> [...]
> siłę.
> Nie sądzisz?
> Może czas już powoli zacząć nazywać pewne rzeczy po imieniu?

Nie zawsze warto się na to silić. Czasem lepiej zająć się czym innym, co
naprawdę daje człowiekowi satysfakcję.

138. Data: 2010-04-05 22:45:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Głupia w tym sensie, że wyszła za nieznanego (jak widać) sobie człowieka.
> To na pewno.

Błoto na butach.

> Możesz określić, jak TY go rozumiesz? Bo coś mi się zdaje, że masz
> kompleksy.

Błoto na butach.

> [...]

> wpadłaś? I gdzie JA twierdzę, że się nie zna? - twierdzę, że nie będę się
> poddawac jej ocenie ani weryfikacji, bo ona nie jest dla mnie żadnym

Błoto na butach.

> Miażdży? - to tylko marzenie kilku tutaj jednakowo zakompleksionych Wyżej
> Wymienionych :-)

Znam te panie za dobrze z niusów, żeby Ci dać pokarm dla lansowania siebie.

--

Paulinka

139. Data: 2010-04-05 22:47:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie zawsze warto się na to silić. Czasem lepiej zająć się czym innym, co
> naprawdę daje człowiekowi satysfakcję.

Nie sil się następnym razem, żeby mi doradzać, jak mam swoje chore
dzieci pielęgnować.

--

Paulinka

140. Data: 2010-04-05 22:50:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Apr 2010 00:33:26 +0200, Paulinka napisał(a):

> Bzdura. Najlepsze jest to, ze od Stalkera dostałam niezłe cięgi za
> podważanie Twojego 'świętego' światopoglądu.

Nie o tym mówimy.

Jaja większe od mózgu [było: Nasza seksualność.]
Jestem w szoku, przyczyny pedofili.
WSZYSTKIM
SYLI...
NIE MA JUZ...