"Chrzest".

21. Data: 2010-10-24 17:03:53

Temat: Re: "Chrzest".
Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 18:35, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> Re: "Chrzest".
> Wiadomość:

> No tak ,pokręciłem z oskarem, mnie to pokazało siłę masy, nikt w kinie
> nie był zadowolony z tego filmu, ale nagle jakby się im przypomniało,
> to co nagłaśniano i zaczeli szczekać...tak, tak, oskara napewno
> dostanie i następnie to ze wstydu się paliłem jak ten film polacy
> zgłaszali do oskara, bo to była kompromitacja, jaki wstyd. A ta
> durnota zaczeła jakieś niegodne jeszcze przypuszczenia tworzyć
> dlaczego oskara nie dostali a nawet nominacji. Ale dno.

Małłłłłe pytanie: Ty jesteś glob, czy Nemezis?
Czy jedno i drugie?
Czy może ja deja vu mam...
A szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem co chcesz mi
powiedzieć: że widzowie w kinie miauuuczeli, żeby
film nominować??? ;). Raczej wychodzili rozczarowani...

22. Data: 2010-10-24 17:24:11

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: "Chrzest".
Wiadomość:

Zuza napisał(a):

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Zuza
> "Duas aures habemus et os unum, ut plura audiamus quam loquamur" [?]

Nemezis to dziwczyna globa, więc łapy przy sobie...dobrze, bo się
bardzo nieprzyjemna robię jak mi ktoś mojego globika nakłania wbrew
mojej woli do wyuzdanego seksu;)

Wiem, że wychodzili rozczarowani, ale porównaj rozczarowanie z tą
propagandą na temat tego filmu, to tak zadziałało, że jak komuś film
się nie podobał to za chwile chwalił, a bo to polskie i trzeba
chwalić.

23. Data: 2010-10-24 17:28:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):
> [...]
> propagandą na temat tego filmu, to tak zadziałało, że jak komuś film
> się nie podobał to za chwile chwalił, a bo to polskie i trzeba

No już wystarczy tej zazdrości...przecież kocham tylko
ciebie...cmok..cmok..;)

24. Data: 2010-10-24 17:41:50

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 24 Oct 2010 09:38:14 -0700 (PDT), Nemezis napisaďż˝(a):

> Odechciewa mi si� z Toba gadac, ledwie znowu zacze�am: tre�ci opowiadac nie
> b�d�, a je�li i tak nie masz zamiaru i��, to i tak Ci nic moje
wyja�nienia
> nie dadzďż˝.

No dobrze jak nie chcesz smakołyków wrzucać to nie zmuszam.

25. Data: 2010-10-24 17:43:32

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> No już wystarczy tej zazdrości...przecież kocham tylko
> ciebie...cmok..cmok..;)

Och globik mój ty wspaniały ...cmok..cmok..cmok;)

26. Data: 2010-10-24 17:50:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 10:41:50 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

> No dobrze jak nie chcesz smakołyków wrzucać to nie zmuszam.

Nie opowiadam filmów - psuje to efekt, jaki one mają wywrzeć na
oglądających. A po to są dobre filmy, aby każdy miał SWÓJ efekt.

27. Data: 2010-10-24 17:53:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 19:50:43 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie opowiadam filmów - psuje to efekt, jaki one mają wywrzeć na
> oglądających. A po to są dobre filmy, aby każdy miał SWÓJ efekt.

C.D.

...bo jakby to był film z Julią Roberts, tobym Ci go w trzech słowach
streściła bez problemu. O ile w ogóle chciałoby mi się gadać o tym filmie,
poza kupieniem wiaderka popcornu.

28. Data: 2010-10-24 17:54:13

Od: Zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 19:24, Nemezis <s...@g...com> wrote:

Zuza:

> Nemezis to dziwczyna globa, więc łapy przy sobie...dobrze, bo się
> bardzo nieprzyjemna robię jak mi ktoś mojego globika nakłania wbrew
> mojej woli do wyuzdanego seksu;)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

> [...]
> propagandą na temat tego filmu, to tak zadziałało, że jak komuś film
> się nie podobał to za chwile chwalił, a bo to polskie i trzeba

Eeeeee...
Ach! Wy to takie JEDNO jesteście ( glob&Nemezis).
To samo myślicie, posty mieszacie i się pogubiłam.
A w takie rzeczy, że polskie i chwalić trzeba, albo że
ktoś chwali z powodu działania jakiegoś i to jeszcze
masowego to ja wierzę NIE!

29. Data: 2010-10-24 18:15:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-24 19:53, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Każdy film z Julią Roberts?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

30. Data: 2010-10-24 18:19:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Oct 2010 20:15:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-10-24 19:53, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Każdy film z Julią Roberts?

Może nie każdy - dopiero ostatnio z powodu starzenia się udaje jej się
skupić raczej na grze i na wymowie przyjmowanych ról...

Zróbmy mały rekonesans
Psychologia 25-letniej kobiety
Skrzywienie internetowe.
Pora na media?