Chwale i nie...

1. Data: 2005-11-15 15:32:46

Temat: Chwale i nie...
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

a o to relacja z moich ostatnich zakupów:

- L'Oreal, Elseve szampon odzywczy Energia i Blask - zdecydowanie
chwalę. To ten w różowej butelce. Ślicznie pachnie. Włosy są
zdecydowanie nawilżone, ale nie obciążone (mam przetłuszczające się).
Ładnie się układają, nie odstają. Miłe w dotyku.

- Avon, lawendowa maseczka do stóp - ehh, ladnie pachnie, i nic poza
tym. Żadnego działania nie zauważyłam.

- Avon, lawendowy balsam do stóp roll-on, tj. w kulce - bardzo ladnie
pachnie, ma miła konsystencje, stopy są nawilżone i odrobinę gładsze.

- Avon, balsam do ciała, Winter sensation - kupiony ze względu na
zapach, i rzeczywiście jak dla mnie to BOSKI jest. Nawilżanie średnie,
ale od tego mam oliwkę w żelu. Zapach... powalający.

Z SVR mam znów Lysanel na noc i dodatkowo tonik. Z obu jestem
zadowolona. Ponownie tez Biodermine z Biocodex, bo dobry jest.
Filtry z Erisa, spf 40. Nie wiem jaka jest jakości tych filtrów, ale na
jesień i zime wystarczy, tak sadze.

ps. nie robie krzaków przypadkiem?

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

1. Data: 2005-11-15 16:04:31

Temat: Re: Chwale i nie...
Od: "EwaMaj" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Filtry z Erisa, spf 40. Nie wiem jaka jest jakości tych filtrów, ale na jesień
> i zime wystarczy, tak sadze.

Czy mogłabyś coś więcej napisać o tych filtrach (?)? Czy to są kremy których
jedyną funkcją jest zabezpieczenie przed promieniowaniem? Czy po prostu krem
(np. nawilżający) z tak wysokim faktorem (nigdy mi się coś takiego z Erisa nie
rzuciło w oczy)?
Proszę dodaj, że _musisz_ używać kremów z takimi wysokimi filtrami (bo np.
stosujesz kwasy)! Bo zaraz zacznę się dołować, że ze swoją "ósemką" za pięć lat
twarz będę miała do wymiany ;)

pzdr
EwaMaj

1. Data: 2005-11-15 16:16:12

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaMaj napisał(a):

> [...]
> (np. nawilżający) z tak wysokim faktorem (nigdy mi się coś takiego z Erisa nie

To jest jeden krem, przepisuje z tubki: Lirene Dermoprogram. Krem do
twarzy SPF 40, Pełna ochrona. Dla mnie spelnia on funkcje wylacznie
ochronna.

> Proszę dodaj, że _musisz_ używać kremów z takimi wysokimi filtrami (bo np.
> stosujesz kwasy)!

No przeciez wyżej napisalam, ze stosuje Lysanel :) krem i tonik. A to sa
kwasy.

>Bo zaraz zacznę się dołować, że ze swoją "ósemką" za pięć lat
> twarz będę miała do wymiany ;)

Ja i tak stosuje zapobiegawczo filtry, nawet bez kwasow. W koncu ma sie
juz te 21 lat :).

1. Data: 2005-11-15 22:09:08

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska napisał(a):
> Witam,
>
> a o to relacja z moich ostatnich zakupów:
>
> - Avon, balsam do ciała, Winter sensation - kupiony ze względu na
> zapach, i rzeczywiście jak dla mnie to BOSKI jest.

Dolaczam do fanklubu Avon Winter Sensation :]

> Nawilżanie średnie...

Tak. Tu chodzi wylacznie o ten zapach.

Aduś

1. Data: 2005-11-16 15:46:20

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dolaczam do fanklubu Avon Winter Sensation :]

I ja dołączam :)
Pachnie jak szarlotka z cynamonem i odrobiną pomarańczowej skórki. Nic poza
tym nie robi, ale mu wybaczam wybaczam ze względu na zaopach.
nie ma nic podobnego do psikania się?
O.

1. Data: 2005-11-16 20:14:49

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga napisał(a):

> Pachnie jak szarlotka z cynamonem i odrobiną pomarańczowej skórki.

A mi troche suszonymi jablkami :>

> nie ma nic podobnego do psikania się?

No wlasnie nie i zaluje. Pewnie z reszta nie bedzie. Inne zapachy maja
dezodoranty, ale to jest seria limitowana i na tyle, na ile mam wglad do
dalszych katalogow, to nic takiego nie zauwazylam :(

Aduś

1. Data: 2005-11-16 20:15:15

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-11-16 20:15:41

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-11-16 20:16:53

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O kurcze... Ale sie porobilo... Przepraszam :|

chemiczne prostowanie wlosów, Warszawa
(zakupy) jedno chwalę, drugiego szukam
program do fryzur
gdzie kupic kosmetyki thalgo??