Chwale - likier Agaty Solon

1. Data: 2003-01-02 10:04:14

Temat: Chwale - likier Agaty Solon
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam goraco pochwalic likier kokosowy wg Agaty Solon. Pracy prawie
przy nim nie ma, a wychodzi rewelacyjny. Bardzo smakowal mojej rodzinie.
Delektowalismy sie nim w sylwestrowa noc.
Dzieki za przepis

Maria

1. Data: 2003-01-02 10:32:32

Temat: Re: Chwale - likier Agaty Solon
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Urbanczyk" <M...@g...com> napisał w
wiadomości news:3E140E9E.6AEC5DE4@geokrak.com...
> Chcialam goraco pochwalic likier kokosowy wg Agaty Solon. Pracy prawie
> przy nim nie ma, a wychodzi rewelacyjny. Bardzo smakowal mojej rodzinie.

ja potwierdzam, robilam juz dwa razy, jest pychotka

Asia

1. Data: 2003-01-02 11:10:00

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Urbanczyk" <M...@g...com> napisał w
wiadomości news:3E140E9E.6AEC5DE4@geokrak.com...
> Chcialam goraco pochwalic likier kokosowy wg Agaty Solon.

Potwierdzam, jest super! Był :( Zaraz znów nastawię.

Pozdrawiam, Stokrotka

1. Data: 2003-01-02 12:25:53

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaje mi sie, ze sprawdzilam archiwum, ale nie widzialam tego przepisu..
czy moglabym poprosic o przytoczenie go tu ponownie?
bylabym bardzo wdzieczna.
:)

pozdrawiam,

ja.

1. Data: 2003-01-02 12:36:41

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maria Urbanczyk wrote:

> [...]
> przy nim nie ma, a wychodzi rewelacyjny. Bardzo smakowal mojej rodzinie.
> Delektowalismy sie nim w sylwestrowa noc.

przekopalam google, przegladnelam grupe wstecz i nie moge go znalezc.
ktos poratuje?
z gory dzieki

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-02 12:51:42

Od: "syso" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wydaje mi sie, ze sprawdzilam archiwum, ale nie widzialam tego przepisu..
> czy moglabym poprosic o przytoczenie go tu ponownie?
> bylabym bardzo wdzieczna.

A prosze bardzo :-))
***
Wykonalam, wyzlopalam. Likierek kokosowy na mleku.
250g wiorkow kokosowych zalalam w butelce po winie cwiartka litra wodki,
zakorkowalam i odstawilam na 10 dni. Po tym czasie zaczelam wydobywac
zawartosc butelki, czyli napeczniale wiorka, aby je dokladnie odcisnac z
cennego trunku przez tetrowa pieluche. W tym celu uzywalam po kolei trzonka
od drewnianej lyzki, cienkiego noza do sprawiania ryb i patyczka do
szaszlykow. Po kwadransie miedlenia przeklenstw i pomstowania na swoja
nieumiejetnosc przewidywania, mialam cala zawartosc w misce. Przez pieluche
odcisnelam bardzo skutecznie bo ze zlosci doznalam przyplywu sil fizycznych,
wiec sie wyzylam. Do wodeczki zaprawionej kokosem wlalam zawartosc jednej
puszki slodzonego mleka skondensowanego. Po degustacji wyszlo ze za slabe i
nawet niemowle by sie tym nie ululalo wiec dolalam wodki, odnalezionej po
dlugim i ozdobionym paroma wiazankami (dlaczego dopiero po 23 przyszlo mi do
glowy sprawdzic stan zasobnosci spizarki) przeszukiwaniu schowka, na
szczescie z pozytywnym skutkiem, tak aby objetosc calosci wyniosla ok. 0.7
litra. To co sie uchowalo po czterech dniach podpijania juz zasluzylo na
miano bardzo dobrego, bo mety sie odstaly i sie przegryzlo. Gdyby ktos to
przede mna schowal i dal wypic po miesiacu na pewno zadzialalby na korzysc
efektu koncowego. Ale, trudno. Nie uchowalo sie. Na przyszlosc wnioski:
dokonac zakupow strategicznych przewidujaco i miec co trzeba na podoredziu i
w zapasie. Po drugie - moczyc wiory w sloiku.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-01-02 14:10:50

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziemkuje sliiicznie :))

pzdr

ja.

1. Data: 2003-01-02 18:38:27

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ja mogłabym dostać przepis na ten likierek? :)

Aguś

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:av16jv$4c6$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2003-01-03 07:36:46

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zakorkowalam i odstawilam na 10 dni. Po tym czasie zaczelam wydobywac
> zawartosc butelki, czyli napeczniale wiorka, aby je dokladnie odcisnac z
> cennego trunku przez tetrowa pieluche.

Witam!
Nastawilam wczoraj ten magiczny trunek (po raz pierwszy) i tak sobie mysle, czy
te wiorki mozna pozniej jeszcze wykorzystac? Np. domieszac mala ich czesc do
normalnych, niealkoholowych wiorek jako dodatek do masy do ciasta, chocby
Rafaello? Moglyby nadac ciekawego posmaku.
Przemysle to jeszcze.
A co Wy o tym sadzicie?
Pozdrawiam,
AniaR