Chwalę łopatkę dżdżownicy

1. Data: 2003-08-11 19:54:37

Temat: Chwalę łopatkę dżdżownicy
Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na obiad była łopatka dżdżownicy i jest smaczna, zwłaszcza sos. Jednakże
łopatka wydaje mi się mięsem nieodpowiednicm (choć tanim) na pieczeń. Raczej
na gulasz, gdzie kruszenie się mięsa jest . Myślę, że szynka byłaby tu
lepsza lub karkówka. Dodałem do marynaty tej łopatki soli do zmiękczania
mięsa (tak z płaską łyżeczkę). No i marynowałem przez pól dnia od rana.
Śliwek moczonych w spirytusie nie miałem, więc zastąpiłem spirytus wódką. Do
łopatki były dufinki i ogórki krojone najpierw plasterki, a potem plasterki
w czastki na 6-8 części w zalewie jogurtowej wraz z małymi i niewielką
ilością sześcianików fety. Do tego bożolak.

sagit

1. Data: 2003-08-11 21:00:20

Temat: Re: Chwalę łopatkę dżdżownicy
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-11 21:54, osoba przedstawiająca się jako 'sagit' zechciała
zauważyć:

> Na obiad była łopatka dżdżownicy i jest smaczna, zwłaszcza sos.

Dżdżownice nie mają łopatek, wyłącznie ogon.

R.

1. Data: 2003-08-11 21:03:43

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bh901n$7uc$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Dnia 2003-08-11 21:54, osoba przedstawiająca się jako 'sagit' zechciała
> zauważyć:

> Dżdżownice nie mają łopatek, wyłącznie ogon.
Rysiu upadasz coraz niżej. To ssaki mają ogon. Pierścienice nie mają.
Podszkol się trochę:
http://www.strefazso9.com/prace/dzdzownica.php3
A może wreszcie napiszesz coś o jedzeniu. Jakiś przepis może. Bo strasznie
tu mędzisz. Zrób sobie na Matki Boskiej Królowej Polski obiadek według
dżdżownicy. Jak Cię na to stać!

sagit

1. Data: 2003-08-11 21:23:53

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bh901n$7uc$2@atlantis.news.tpi.pl,
maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> a écrit:

> Dżdżownice nie mają łopatek, wyłącznie ogon.

Słusznie i naukowo.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-11 22:34:08

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-11 23:03, osoba przedstawiająca się jako 'sagit' zechciała
zauważyć:

> A może wreszcie napiszesz coś o jedzeniu. Jakiś przepis może. Bo strasznie
> tu mędzisz. Zrób sobie na Matki Boskiej Królowej Polski obiadek według
> dżdżownicy. Jak Cię na to stać!

Przedwczoraj podałem.

R.

1. Data: 2003-08-11 22:34:39

Od: "sagit" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bh95ir$2jn$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Dnia 2003-08-11 23:03, osoba przedstawiająca się jako 'sagit' zechciała
> zauważyć:

> Przedwczoraj podałem.
Przedwczoraj to było w zeszłym tygodniu. To już się nie liczy!

sagit

1. Data: 2003-08-11 23:12:10

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 00:34, osoba przedstawiająca się jako 'sagit' zechciała
zauważyć:

> strasznie

> Przedwczoraj to było w zeszłym tygodniu. To już się nie liczy!

No dobrze. Skoro może być łopatka dżdżownicy, to co powiesz na
skrzydełka wołowe i rosół na oranżadzie?

R.

1. Data: 2003-08-12 08:21:24

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sagit wrote:

no ale jak to tak - chwalic siebie samego ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

walkie! Gdzie jesteś?
przepis na keczup
Prosba o przepis
Gdzie w Krakowie kupic amoniak spozywczy i zurawine do miesa
pyzy