Chwalę masę do wafla

1. Data: 2004-09-18 21:09:02

Temat: Chwalę masę do wafla
Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałam pochwalić (baardzo) masę do wafla autorstwa niejakiej Asi z
Karkowa. Wyszło super, moje dzieci były wprost zachwycone - w ciągu
pięciu minut zjadły same prawie połowę (dwa niejadki 9 i 7 lat), po za
tym że dobra to jeszcze jak ładnie wygląda (zrobiłam 2 kolory). Mojemu
TZ nie bardzo podeszła ale on nie lubi wynalazków jak się do czegoś
przyzwyczai to koniec, nic innego nie tknie...
Baardzo dziękuję za fajny pomysł, pewnie jeszcze nie raz go
wykorzystam.
Pozdrawiam
ania

1. Data: 2004-09-18 21:11:00

Temat: Re: Chwalę masę do wafla
Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> Chciałam pochwalić (baardzo) masę do wafla autorstwa niejakiej Asi z
> Karkowa.

Bardzo przepraszam miało być Asi z Krakowa
ania

1. Data: 2004-09-19 06:55:09

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mogłabyś podać ten przepis, chętnie bym takie coś zrobiła

1. Data: 2004-09-19 08:19:00

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyzwyczai to koniec, nic innego nie tknie...
> Baardzo dziękuję za fajny pomysł, pewnie jeszcze nie raz go

To już wiem dlaczego niejadki :-(
Areta

1. Data: 2004-09-19 08:39:37

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wyszło super, moje dzieci były wprost zachwycone - w ciągu
>
> To już wiem dlaczego niejadki :-(
> Areta

Dlaczego?
ania

1. Data: 2004-09-19 08:53:56

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: Asia z Krakowa

Temat:Re: Wafle

Ja uwielbiam wafelki a robię je tak:
2 opakowania galaretki w proszku.
1X margaryna Kasia.
6 łyżeczek słodkiej śmietanki-ma być słodka koniecznie nie kwaśna!.
W rondelku roztapiam margarynę jak zawrze to zdejmuje z ognia i dodaje
śmietankę, mieszam i od razu galaretki wsypuję/cały czas
mieszając/powinna powstać masa lejąca się ale jednolita.Tym smarujemy
wafle i obciążamy potem do lodówki są naprawdę pyszne lekko kwaskowe
bardzo szybko znikaja....z talerzyka.Pozdrawiam Asia

To jest ten przepis, moja uwaga jest taka: jak dasz trochę więcej
śmietanki to nic się nie stanie - ja dałam pół kubeczka/pół kostki
margaryny (robiłam 2 kolory) i wyszło dobre. Dziś z tego wafla zostały
jakieś marne resztki, nawet mój TZ który stwierdził ze nie dobre to
jednak sporą część sam zjadł.....

Pozdrawiam

ania

1. Data: 2004-09-19 14:22:11

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego?
> ania

Miałam to samo z moją latoroślą. Za radą mądrego wyeliminowałam słodkości.
Robiłam to stopniowo. Najpierw o połowę, a teraz tylko mogą jeść słodkie
rzeczy raz w tygodniu, same wybierają dzień. I już nie grymaszą przy jedzeniu,
pozytywnych skutków jest więcej :-)
Areta
Ps. przez słodkości rozumię też np. słodzone mleko czy kakao.

1. Data: 2004-09-19 14:38:18

Od: "jagoda" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Miałam to samo z moją latoroślą. Za radą mądrego wyeliminowałam słodkości.
To musiał być pewnie emerytowany kapo lub strażnik z Archipelagu Gułag.
> Robiłam to stopniowo. Najpierw o połowę, a teraz tylko mogą jeść słodkie
> rzeczy raz w tygodniu, same wybierają dzień.
I są zapewne szczęśliwe, no bo mogłoby być tak, że raz na miesiąc, raz na
kwartał itede.
Potem w dorosłym życiu będą przyjemności wydzielać w ten sam sposób - np.
seks tylko w czwartki i tylko. Każdy inny dzień jest be, tylko w czwartek,
nawet jak się nie chce.

> I już nie grymaszą przy jedzeniu,
Bo się boją, że i ten jeden dzień zostanie im w takim trybie wychowania
odebrany
> pozytywnych skutków jest więcej :-)
Ciekawe jakich? Donosi za cukierka na ojca?

> Areta
> Ps. przez słodkości rozumię też np. słodzone mleko czy kakao.
Oraz słodzoną herbatę, soki...
jagoda

1. Data: 2004-09-19 15:01:40

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odebrany
> Ciekawe jakich? Donosi za cukierka na ojca?

CO Ci to! Tyle sarkazmu !Już na samym początku ! Resztę doczytam w czwartek,
ale domyslam się, że to wszystko w jednym tonie ;-)
Areta

1. Data: 2004-09-19 15:08:06

Od: "jagoda" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > CO Ci
to! Tyle sarkazmu !Już na samym początku ! Resztę doczytam w czwartek,
> ale domyslam się, że to wszystko w jednym tonie ;-)
POczekam do czwartku
jagoda

Kurczak + piekarnik gazowo elektryczny? jak najlepiej?
Tłuszcz
przepis na zamę potrzebuje
przepis na cebularz
białka