Chwalę się dzieckiem :-))))

11. Data: 2005-07-13 06:54:26

Temat: Re: Chwalę się dzieckiem :-))))
Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Dzisiaj stwierdziłam, że upiję się na smutno jak nie będę mogła
> dogonić dziecka na rowerze.
> Na nartach nie doganiam od dobrych trzech lat.

Heh - zimą stanęłam z Martyną w zawody na basenie..... pozbawiła mnie
złudzeń :(

Eulalka

12. Data: 2005-07-13 11:53:45

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" :

> Co prawda jak przeczytałam temat, to mnie wmurowało, że coś Ci się
urodzilo,
> albo babcią znienacka zostałaś ;-)

A co czy tylko tym się można chwalić ?

;-)

A tak w ogóle to wszystkim dziękuję.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2005-07-13 11:54:41

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dall5f$2mai$1@news2.ipartners.pl,
Basia Z. <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał/a:
> Mój starszy syn Michał właśnie dzwonił ze dostał się na
> międzywydziałowe studia matematyczno-przyrodnicze na UJ.
> Podobno na około 70 zdających był piąty, a pierwsze trzy miejsca
> zajęli olimpijczycy.

gratulacje.

Co prawda jak przeczytałam temat, to mnie wmurowało, że coś Ci się urodzilo,
albo babcią znienacka zostałaś ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Ja sobie zdaję sprawę z tego, że nie wszyscy mi dobrze życzą,
ale przecież nawet Chrystus miał w swojej miejscowości tylko 20-procentowe

14. Data: 2005-07-14 11:12:01

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:db2ve8$m24$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co prawda jak przeczytałam temat, to mnie wmurowało, że coś Ci się
urodzilo,
> albo babcią znienacka zostałaś ;-)

A babcią to jest zle być?
--
Joanna (syn Michał 18 lat, córka Anna 16 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

15. Data: 2005-07-21 23:13:20

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:db5hdk$enk$1@news.onet.pl,
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:db2ve8$m24$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A babcią to jest zle być?

Jasne, że nie, ale Basię widu7ję raz na jakiś czas i myślałam, że
powiedziałaby przynajmniej, że ma taki zamiar ;-)
A dlaczego tak dopytujesz, czyzby Ci to groziło w najbliższym miesiącu? ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Nie ma złego tytoniu, tak jak nie ma brzydkich kobiet.
/Albert Einstein/

[ANKIETA] Prośba o wypełnienie Ankiety!!!
alergia na pyłki traw...?
dziwne objawy
mata z kieszeniami na tył fotela samochodowego
Pytanie o brytyjski rozmiar butów