Pytanie o brytyjski rozmiar butów

1. Data: 2005-07-06 06:04:26

Temat: Pytanie o brytyjski rozmiar butów
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, bardzo proszę o pomoc, brat chce kupić mojej córce sandałki, czy ktoś
z Was się orientuje, jaki angielski rozmiar będzie miało polskie 30?
Znalazłam jakiś przelicznik, że europejskie 30 to angielskie 11,5, ale czy
europejskie 30 jest równe polskiemu?

Proszę, proszę :)))

Pozdrawiam
Ola

2. Data: 2005-07-06 08:39:00

Temat: Re: Pytanie o brytyjski rozmiar butów
Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> z Was się orientuje, jaki angielski rozmiar będzie miało polskie 30?
> Znalazłam jakiś przelicznik, że europejskie 30 to angielskie 11,5, ale czy

Jak jest taki problem to zmierz nóżkę w centymetrach,dodaj jeszcze jeden na
zapas. Brat wtedy może powędrować do brytyjskich sklepów obuwniczych z patyczkiem.

Szczczególnie,że te rozmiary nieraz o kant...rozbić.

pozdr.Pasik

3. Data: 2005-07-06 08:48:25

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
patyczkiem.

> Szczczególnie,że te rozmiary nieraz o kant...rozbić.

Dokładnie. A nie byłoby takiego problemu, gdyby w sklepach był rozmiar 30,
niestety te mniejsze dziecięce kończą się na 29, a większe zaczynają od 31.
Producenci chyba takich nie robią, nie wiem, bo pisałam do trzech i wszyscy
mnie zignorowali.
Wiem, że stopa Weroniki ma 7,5 cala długości i takich butów brat ma szukać
:) Mam nadzieję, że znajdzie.

Dziękuję i pozdrawiam
Ola

4. Data: 2005-07-06 23:25:28

Od: "piotrus" <s...@s...to.kretyni> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko ma 29 i angielskie 11. Kiedy miał 28 to kupowałam angielskie 10
( np. martensy )Ta brytyjska skalea się ciut "rozjeżdża" z amerykańskš.
Pozdrawiam
Ania

--

Pozdrawiam Piotrus
Modelarstwo Lotnicze RC

[OT] jak się nazywa taka gra...
do Michaliny Michalskiej było jaki plecak...
7-latek a język obcy
Sprzedam Alfa Romeo 146 czerwona
szukam książki