do Michaliny Michalskiej było jaki plecak...

1. Data: 2005-07-05 07:16:35

Temat: do Michaliny Michalskiej było jaki plecak...
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że w takiej formie, ale nie widzę innej szansy na kontakkt z
Tobą.
Obiecałaś podać nazwę firmy, która wyprodukowała ten tornister na zdjęciu...

Ewa

2. Data: 2005-07-06 07:00:37

Temat: Re: do Michaliny Michalskiej było jaki plecak...
Od: "Michalina Michalska" <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, że w takiej formie, ale nie widzę innej szansy na kontakkt z
> Tobą.
> Obiecałaś podać nazwę firmy, która wyprodukowała ten tornister na
zdjęciu...

Przepraszam bardzo, ale wywoziłam dzieci na kolonie i miałam kilka dni
urlopu. Dzisiaj zobaczę i z domu napiszę.

Michalina

3. Data: 2005-07-06 16:09:14

Od: "michalinka" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tornistrze jest napisane Winnie the Pooh a na zapięcoach Hunny.

Nie wiem czy to firma czy co, takie są napisy.

Producent for TOP 2000 Sp. z o.o. Warszawa
ul. Poleczki 21

Pozdrawiam

Michalina

4. Data: 2005-07-06 19:14:10

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalinka" <m...@n...pl> napisał w
wiadomości news:dah018$sck$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Nie wiem czy to firma czy co, takie są napisy.
>
> Producent for TOP 2000 Sp. z o.o. Warszawa

Dziekuję i przepraszam za namolność.

Ewa

5. Data: 2005-07-07 09:01:36

Od: "Michalina Michalska" <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora