Re: Chyba jednak przesadziła.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chyba jednak przesadziła.
Date: Fri, 3 Feb 2012 17:14:40 -0800 (PST)

Ikselka napisał(a):
> Tak jak pisa�am.
> http://namonciaku.pl/3miasto/1,113052,11078323,Lech_
Walesa_odgrywa_sie_na_Danusi_.html

Co przesadziła? Miała rację że nie miała męża, że ten okres to
potworna samotność. Ja też pamiętam że miało się wrażenie że nie mamy
rodziców, bo rodzice byli zajęci walką z komuną. Ja mogę potwierdzić,
że pisze Wałęsowa prawdę, bo my też tak to przeżywaliśmy. Ale tu
trzeba wziąć poprawkę na to że moi rodzice czynnie walczyli z komuną,
a twój tatuś pozostał do końca wierny, więc ty nie wiesz jak było od
tej drugiej strony.