Chyba jednak przesadziła.

1. Data: 2012-02-04 00:52:48

Temat: Chyba jednak przesadziła.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak pisałam.
http://namonciaku.pl/3miasto/1,113052,11078323,Lech_
Walesa_odgrywa_sie_na_Danusi_.html

2. Data: 2012-02-04 01:14:40

Temat: Re: Chyba jednak przesadziła.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Tak jak pisa�am.
> http://namonciaku.pl/3miasto/1,113052,11078323,Lech_
Walesa_odgrywa_sie_na_Danusi_.html

Co przesadziła? Miała rację że nie miała męża, że ten okres to
potworna samotność. Ja też pamiętam że miało się wrażenie że nie mamy
rodziców, bo rodzice byli zajęci walką z komuną. Ja mogę potwierdzić,
że pisze Wałęsowa prawdę, bo my też tak to przeżywaliśmy. Ale tu
trzeba wziąć poprawkę na to że moi rodzice czynnie walczyli z komuną,
a twój tatuś pozostał do końca wierny, więc ty nie wiesz jak było od
tej drugiej strony.

3. Data: 2012-02-04 01:34:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> trzeba wziąć poprawkę na to że moi rodzice czynnie walczyli z komuną,
> a twój tatuś pozostał do końca wierny, więc ty nie wiesz jak było od

I ja nie wiem czy przebaczę twojemu tatusiowi, raczej nie przebaczę.
Ale tak się zastanawiam, co za rodzina? Jeszcze bym zrozumiał że raz
się sprzedać, ale dwa ?. Tobie Ikselka też nie przebaczę żeś się
sprzedałaś , bo za wrażliwy jestem i telepie mnie cierpienie i udręka
ludzi, pod katolickim butem.

4. Data: 2012-02-04 20:41:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 01:52, Ikselka pisze:
> Tak jak pisałam.
> http://namonciaku.pl/3miasto/1,113052,11078323,Lech_
Walesa_odgrywa_sie_na_Danusi_.html

Ależeco! Wywróżyłaś Wałęsie urlop na Miami, czy jak?

Bo chyba nie chodzi ci o to, że teraz wszelkie media typu pudelek będą
węszyły i podkręcały atmosferę, z której być może jeszcze coś się uda im
(oraz Tobie) wycisnąć.

Ewa

5. Data: 2012-02-05 12:43:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 01:52, Ikselka pisze:

> Tak jak pisałam.
> http://namonciaku.pl/

Pisanie przez serwer gazety znacząco obniżyło Twoje loty. A może to
tylko pretekst :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

6. Data: 2012-02-05 13:29:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 13:43, Aicha pisze:

> Pisanie przez serwer gazety znacząco obniżyło Twoje loty. A może to
> tylko pretekst :>

No i czemu masz przymus dzielenia się tym z nami? Nie możesz jakoś z
mężem albo z dziećmi? :D

7. Data: 2012-02-05 14:25:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Feb 2012 14:29:10 +0100, Aicha napisał(a):

> No i czemu masz przymus dzielenia się tym z nami? Nie możesz jakoś z
> mężem albo z dziećmi? :D

Jasne, bo Wy tutaj bułke przez bibułkę i ę i ą.
Mnie na to nie nabierzesz, za stara jestem.
--

XL widzę że powinnam raczej dać link do Twej własnej tfurczosci
intelektualnej pornopisarskiej

Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.