funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)

1. Data: 2012-02-02 17:47:40

Temat: funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/hj8j4
Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie!

2. Data: 2012-02-02 18:54:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 18:47, Lebowski pisze:
> http://tiny.pl/hj8j4
> Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie!

/"...ale przynajmniej nie mamy dzieci, ani wnusiów. Nie biegają po domu,
nie muszę robić "ciu, ciu, ciu", nie muszę się martwić, czy ćpa, pali,
pije czy panienka nie wróci z brzuchem do domu. *Mam wystarczającą ilość
swoich problemów i nie muszę się martwić o kogoś.*/"

Czy to czasem nie zgadza się z twoją filozofią życia?

Ewa

3. Data: 2012-02-02 20:31:41

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 19:54, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> [...]
> swoich problemów i nie muszę się martwić o kogoś.*/"
>
> Czy to czasem nie zgadza się z twoją filozofią życia?

No wiesz, filozofia to bym raczej tego nie nazwal, a uzycie przez ciebie
tego okreslenia swiadczy prawdopodobnie o twoim bardzo prymitywnym
zasobie pojeciowym, ktory z kolei powinien uruchomic teraz u ciebie
podskoki w wiadomym juz mam nadzieje celu i kierunku ;)

4. Data: 2012-02-02 21:32:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 21:31, Lebowski pisze:
> W dniu 2012-02-02 19:54, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak
> pierdolnie:

> No wiesz, filozofia to bym raczej tego nie nazwal

Jaki filozof, taka filozofia.

Ewa

5. Data: 2012-02-02 22:27:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 22:32, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

Projektujesz.
Bede jednak nalegal na te podskoki.

6. Data: 2012-02-03 11:25:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-02 23:27, Lebowski pisze:
> W dniu 2012-02-02 22:32, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak
> pierdolnie:

> Projektujesz.

Widzę, że nauczyłeś się tu czegoś. ;-P

> Bede jednak nalegal na te podskoki.

Use KF, miszczu. Tylko nie spal.

Ewa

7. Data: 2012-02-03 11:42:12

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 12:25, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

> Widzę, że nauczyłeś się tu czegoś. ;-P

Spoko, alez dowartosciuj sie bez krempacji.

> Use KF, miszczu. Tylko nie spal.
>
> Ewa

A co, leniwo ci wykonac kilka podskokow?
Poza tym patelnia spalila sie z przyczyn obiektywnych wiec nie masz co
sie tu silic na jakas pseudoironie.

8. Data: 2012-02-03 14:21:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 12:42, Lebowski pisze:
> W dniu 2012-02-03 12:25, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak
> pierdolnie:

> Spoko, alez dowartosciuj sie bez krempacji.

Pszeciesz siem nie krempujem.

> A co, leniwo ci wykonac kilka podskokow?

Ty masz tylko parę kliknięć myszką. W dodatku jakby bardziej ci zależy.
To dopiero musi być lenistwo!

> Poza tym patelnia spalila sie z przyczyn obiektywnych

Przecież się domyślam, że nie zrobiła tego złośliwie.

Ewa

9. Data: 2012-02-03 15:02:36

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 15:21, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak
> Pszeciesz siem nie krempujem.

Nie badz tempa.

> Ty masz tylko parę kliknięć myszką. W dodatku jakby bardziej ci zależy.
> To dopiero musi być lenistwo!

Przeciez to dla twojego zdrowia i dobra :>

Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?