Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

1. Data: 2012-02-03 09:27:31

Temat: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Moze nie wszyscy dadza rade dostrzec w tym jakis zwiazek, ale Madzia
jednak zaplacila za autorytety swojej mamy i ich wplywy na nia, a pewnie
takze lubi poezje.
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/madzia-ni
e-zyje-rutkowski-znalazl-cialo,1,5016225,region-wiad
omosc.html

2. Data: 2012-02-03 09:53:03

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 10:27, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> Moze nie wszyscy dadza rade dostrzec w tym jakis zwiazek, ale Madzia
> jednak zaplacila za autorytety swojej mamy i ich wplywy na nia, a pewnie
> [...]

No wiadomo że nie masz części mózgu, ale czy reszta ci przypadkiem nie
zanika zupelnie?

3. Data: 2012-02-03 09:53:20

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 10:27, było cicho i spokojnie, aż tu Lebowski jak
pierdolnie:
> [...]
> takze lubi poezje.
> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/madzia-ni
e-zyje-rutkowski-znalazl-cialo,1,5016225,region-wiad

BTW: i oczywiscie wszyscy beda mogli nakukac mamusi tak jak Wisi.
Juz Rutkowski zrobil z mamuni biedna ofiare wypadku i szoku
powypadkowego, wiec trzeba byc chyba zwyrodnialcem, zeby oczekiwac
przeprosin za mala Madzie!

4. Data: 2012-02-03 09:57:13

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 10:53, było cicho i spokojnie, aż tu Lebowski jak
pierdolnie:
> [...]
> Juz Rutkowski zrobil z mamuni biedna ofiare wypadku i szoku
> powypadkowego, wiec trzeba byc chyba zwyrodnialcem, zeby oczekiwac

No ale jest juz na szczescie na pudelku ciocia dobra rada Czubaszek,
wiec wasze pociechy nie popelnia juz tego bledu jak mama Madzi :)
I za trepa nie trza bedzie wychodzic :>

5. Data: 2012-02-03 11:50:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
>
> No ale jest juz na szczescie na pudelku ciocia dobra rada Czubaszek, wiec
> wasze pociechy nie popelnia juz tego bledu jak mama Madzi :)

Może Ty już zostań na tym pudelku, jak masz takimi rewelacyjnymi świeżonkami
sypać.
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/policja-n
ie-znalazla-zwlok-magdy-nie-bylo-porwania,1,5016234,
region-wiadomosc.html

Qra

6. Data: 2012-02-03 12:02:21

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 12:50, było cicho i spokojnie, aż tu Qrczak jak
pierdolnie:
> [...]
> świeżonkami sypać.
> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/policja-n
ie-znalazla-zwlok-magdy-nie-bylo-porwania,1,5016234,

Skoro Polcja znalazla cialo wczoraj, to chyba logiczne, ze nie znalazla
go dzisiaj, wiec co ci nie pasi?

7. Data: 2012-02-03 14:41:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):
> [...]
> takze lubi poezje.
> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/madzia-ni
e-zyje-rutkowski-znalazl-cialo,1,5016225,region-wiad

Jakbyś przeczytał baranie życiorys tej rodziny to może byś znalazł
powiązania, bo ta rodzina była skrajnie katolicka matole.

8. Data: 2012-02-03 15:13:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
e-zyje-rutkowski-znalazl-cialo,1,5016225,region-wiad
omosc.html

> Jakbyś przeczytał baranie życiorys tej rodziny to może byś znalazł
> powiązania, bo ta rodzina była skrajnie katolicka matole.

Nowe fakty
Byli tacy szczęśliwi!
Katarzyna i Bartłomiej (23 l.)to przykładne małżeństwo. -Znają się od
dziecka. Należeli wtedy do Dzieci Maryi, potem po latach spotykali się
w ruchach katolickich. Syn był ministrantem w kościele św. Tomasza, a
Kasia służyła domszy w klasztorze w Czeladzi. Ślub wzięli 17 kwietnia
ub.r. Kasia miała zagrożoną ciążę, walczyła o dziecko. Madzia urodziła
się jako wcześniak, z zatrzymaną akcją serca. Boże, dwa tygodnie
spędziła w inkubatorze - opowiada Beata Cieślik, babcia Madzi.
- Ten mężczyzna szedł za moją żoną. Czekamy na sygnał prokuratury,
która zabezpieczyła monitoring - mówi nam Bartłomiej Waśniewski (23
l.). Prokuratura potwierdza jego słowa. - .
Poinformował, że w intencji zaginionej Madzi modlą się ludzie młodzi
zrzeszeni w ruchach i stowarzyszeniach katolickich "w sumie jest ich
kilka tysięcy". Organizują się iwzajemnie przypominają o modlitwie
także w sieci internetowej. Dodał, że"mama zaginionej dziewczynki
należy do jednego z ruchów modlitewnych".

9. Data: 2012-02-03 16:10:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 13:02, Lebowski pisze:

> Skoro Polcja znalazla cialo wczoraj, to chyba logiczne, ze nie znalazla
> go dzisiaj, wiec co ci nie pasi?

Niczego nie znalazła ani wczoraj ani dzisiaj. Pewnie biedna, uczciwa,
niemająca wrogów, gorliwie katolicka mamusia sprzedała dziecko
zdemoralizowanym hyclerom albo holendrom.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

10. Data: 2012-02-03 16:21:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-03 13:02, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
region-wiadomosc.html

> Skoro Polcja znalazla cialo wczoraj, to chyba logiczne, ze nie znalazla

A chyba że tak! A to chyba czoła schylę i oddalę się pasić co innego.
BTW te policjanty to jakieś niedorobki, ciągle szukają tego, co już
znaleźli: http://tiny.pl/hj86h
Może weź im napisz i powiedz, bo się chłopaki zarzeźbią w tym szukaniu.

Qra

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?