Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

91. Data: 2012-02-04 17:39:09

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jgjo75$v18$1@news.icm.edu.pl...

> Tylko że to, co zrobiła ta dziewczyna (prawdopodobnie razem z całą
> rodziną), wcale nie wyglądało na działanie bez związku i sensu, a wręcz
> było całkiem logiczne i zmierzające do pozbycia się odpowiedzialności.

Tylko wzieli nie przewidzieli, ze taka slawa ich czeka. I rozglos.

92. Data: 2012-02-04 17:40:52

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Krzysia R zatrudnili jej teściowie.
> I niby za darmo on tą całą szopkę.

Ale wszyscy podobno odmowili jasnowidzowi Jackowskiemu, ktory chcial pomoc.
Tez za darmo.

93. Data: 2012-02-04 17:43:16

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I TO (kino w trakcie) jest dla Ciebie dowód na normalność psychiki???

Na gowniarstwo, ktore nie powinno miec dzieci.

94. Data: 2012-02-04 17:55:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-04 18:31, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Sam powiedział że robi to za darmo. Odbił sobie na darmowej reklamie w TV.

Dr Jacek Wasilewski, kulturoznawca: - Okropne jest to, że Rutkowski
postanowił się lansować na tej supermedialnej sprawie. Pytanie: komu on
pomaga?
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/tajemnicze-zniknie
cie-madzi/rutkowski-show,1,5017553,wiadomosc.html

Pan od kultury znania taki zdziwiony a sam w sumie się karmi... Jak i
inni. Krzysiu już wcześniej pojechał po bandzie za bardzo, a teraz ta
szopka może mu się zgagą odbić jeszcze większą.

Qra

95. Data: 2012-02-04 18:11:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Powiem krótko: odpierdol się od KK wreszcie. Przypierdalasz się na każdym
> kroku do niego. Pod każdym durnym pretekstem. Jakbyś miała krwawiący
> odcisk/wrzód na własnym sumieniu i chciała go wyleczyć kosztem spraw
> innych, nie mogąc się zdobyć na wysiłek, aby podejść do tematu
> konstruktywnie - wyjaśniajac swoje własne sprawy z KK.

Melisy się może napij.

--

Paulinka

96. Data: 2012-02-04 18:43:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 17:39, Ikselka pisze:

> [...]
> innych, nie mogąc się zdobyć na wysiłek, aby podejść do tematu
> konstruktywnie - wyjaśniajac swoje własne sprawy z KK.

A to żeś se ulżyła...

Ewa

97. Data: 2012-02-04 18:49:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to "niestety"???
> Wolałąbyś, aby matka okazała się suką, która sprzedala dziecko?

Wolałabym, żeby żyło, choćby gdzieś daleko niż gniło pod kamieniem w lesie.
Rozumiem, że wg Ciebie zabicie dziecka nie jest objawem zsuczenia?

--

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

98. Data: 2012-02-04 18:59:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-04 19:49, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Chwilowo teraz już na razie nie.

Qra
--
no chiba że wiatr zawieje inny

99. Data: 2012-02-04 19:27:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> osądzając tych kobiet, które przeżyły wszelkie inne szoki, np kiedy im
> dziecko wypada z rąk i się zabija podczas ucieczki przed kłotliwą teściową

Przecież Ty twierdziłaś, że ból porodowy to wymysł histeryczek...

--

Paulinka

100. Data: 2012-02-04 19:28:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Sam się zgłosił.
> I w ogóle każdemu być może mówiłabym "tak. pomóż mi".

Pomóż mi robić w balona wszystkich ludzi, którzy się zgłosili z pomocą?

--

Paulinka

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?