Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

101. Data: 2012-02-04 19:44:06

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-04 20:27, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Przecież Ty twierdziłaś, że ból porodowy to wymysł histeryczek...

Szok, Paulinko, szok. Mniemam, że ani chyba wywołany brakiem bólu
porodowego.

Qra

102. Data: 2012-02-04 19:46:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-02-04 20:27, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Szok, Paulinko, szok. Mniemam, że ani chyba wywołany brakiem bólu
> porodowego.

Wiem, że napisała o szoku, ale skoro nie istnieje wg XL ból porodowy, to
co tu dopiero mówić o szoku. To dopiero wymysł!

--

Paulinka

103. Data: 2012-02-04 20:30:37

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Na gowniarstwo, ktore nie powinno miec dzieci.

skutki braku edukacji, i proaborcyjnego prawa.

i.

104. Data: 2012-02-04 20:33:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> skutki braku edukacji, i proaborcyjnego prawa.

Proaborcyjne prawo w Polsce, brak edukacji? Możesz jaśniej?

--

Paulinka

105. Data: 2012-02-04 20:35:48

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Proaborcyjne prawo w Polsce, brak edukacji? Możesz jaśniej?

?? a czego nie wiesz?
mozna robic aborcje w Polsce? (musza byc to tego szczegolne przyadki i
jakies jaja z tym robia)
a edukacja seksualna w szkole to katechetki prowadza. Cos jeszcze??

i.

106. Data: 2012-02-04 20:38:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> [...]
> jakies jaja z tym robia)
> a edukacja seksualna w szkole to katechetki prowadza. Cos jeszcze??

Chyba nie zrozumiałaś terminu proaborcyjny, pomijam całą resztę.

--

Paulinka

107. Data: 2012-02-04 20:40:17

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie zrozumiałaś terminu proaborcyjny, pomijam całą resztę.

a Ty jak to rozumiesz??

i.

108. Data: 2012-02-04 20:43:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 21:40, Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> a Ty jak to rozumiesz??

Proaborcyjne to byłoby takie, które sprzyja dokonywaniu aborcji.
A skąd wiesz o tych katechetkach prowadzących edukację seksualną w
szkole? Czy Twoje dziecko miało może okazję uczęszczać do polskiej szkoły?

Ewa

109. Data: 2012-02-04 20:44:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> a Ty jak to rozumiesz??

Polska nie jest krajem proaborcyjnym (!), nie jest nawet za bardzo
antyaborcyjna, stworzono kompromis pomiędzy obrońcami życia poczętego a
zwolennikami aborcji.

--

Paulinka

110. Data: 2012-02-04 20:46:04

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Proaborcyjne to byłoby takie, które sprzyja dokonywaniu aborcji.

to o tym mowie. Brak takowego. Jest raczej antyaborcyjne.....

> A skąd wiesz o tych katechetkach prowadzących edukację seksualną w szkole?
> Czy Twoje dziecko miało może okazję uczęszczać do polskiej szkoły?

z opowiadan, i czytalam. Tak mialo.
Jak to wyglada u Twojej corki w szkole? kto prowadzi taka edukacje i czy ona
jest?

i.

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?