Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

11. Data: 2012-02-03 16:41:42

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-03 17:10, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Niczego nie znalazła ani wczoraj ani dzisiaj. Pewnie biedna, uczciwa,
> niemająca wrogów, gorliwie katolicka mamusia sprzedała dziecko
> zdemoralizowanym hyclerom albo holendrom.

Ha, to samo o mniej więcej tej samej godzinie powiedziałam TŻowi.

Qra

12. Data: 2012-02-03 17:08:12

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 17:21, Qrczak pisze:

> A chyba że tak! A to chyba czoła schylę i oddalę się pasić co innego.
> BTW te policjanty to jakieś niedorobki, ciągle szukają tego, co już
> znaleźli: http://tiny.pl/hj86h
> Może weź im napisz i powiedz, bo się chłopaki zarzeźbią w tym szukaniu.

Dzielna nasza rzeźbilicja i chłopaki rzeźbicjanty ! Hej !
Na ciężkim mrozie, hej !

13. Data: 2012-02-03 20:12:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 17:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-02-03 17:10, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Ha, to samo o mniej więcej tej samej godzinie powiedziałam TŻowi.

To o tym samym rozmawiamy. Tylko ja gdzieś w okolicach "Wiadomości" to
mówiłam.

Ewa

14. Data: 2012-02-03 20:14:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2012 17:10:00 +0100, Aicha napisał(a):

> Pewnie biedna, uczciwa,
> niemająca wrogów, gorliwie katolicka mamusia sprzedała dziecko
> zdemoralizowanym hyclerom albo holendrom.

I włąśnie to piszesz z pozycji świeckiej świętej, aby służyć za wzór
katolickim przyszłym?
]:-]

15. Data: 2012-02-03 20:14:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 17:21, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-02-03 13:02, niebożę Lebowski wylazło do ludzi i marudzi:
e-zyje-rutkowski-znalazl-cialo,1,5016225,region-wiad
omosc.html

ie-znalazla-zwlok-magdy-nie-bylo-porwania,1,5016234,
region-wiadomosc.html

> [...]
> znaleźli: http://tiny.pl/hj86h
> Może weź im napisz i powiedz, bo się chłopaki zarzeźbią w tym szukaniu.

A najfajniejsze jest to, że dzisiaj rano rzecznik policji (gość radia)
sam nie wiedział, czy w końcu znaleźli, czy nie znaleźli.

Ewa

16. Data: 2012-02-03 20:14:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2012 17:41:42 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-03 17:10, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Ha, to samo o mniej więcej tej samej godzinie powiedziałam TŻowi.

Że katolicka?

17. Data: 2012-02-03 20:20:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2012 21:12:45 +0100, medea napisał(a):

> To o tym samym rozmawiamy. Tylko ja gdzieś w okolicach "Wiadomości" to
> mówiłam.

Ta jej katolickość jak widzę bardzo Was łączy.
Na bardzo oczywistej zasadzie.

18. Data: 2012-02-03 20:21:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2012 21:14:36 +0100, medea napisał(a):

> [...]
>
> A najfajniejsze jest to, że dzisiaj rano rzecznik policji (gość radia)
> sam nie wiedział, czy w końcu znaleźli, czy nie znaleźli.

I w ogóle jest fajnie! Się dzieje, nie?
:->

19. Data: 2012-02-03 20:26:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 21:20, Ikselka pisze:

> Ta jej katolickość jak widzę bardzo Was łączy.

Że co?

Ewa

20. Data: 2012-02-03 20:27:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-03 21:21, Ikselka pisze:
> I w ogóle jest fajnie! Się dzieje, nie? :->

Nooo!!!

Ewa

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?