Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Date: Fri, 3 Feb 2012 07:13:54 -0800 (PST)

glob napisał(a):
> [...]
e-zyje-rutkowski-znalazl-cialo,1,5016225,region-wiad
omosc.html

> Jakbyś przeczytał baranie życiorys tej rodziny to może byś znalazł
> powiązania, bo ta rodzina była skrajnie katolicka matole.

Nowe fakty
Byli tacy szczęśliwi!
Katarzyna i Bartłomiej (23 l.)to przykładne małżeństwo. -Znają się od
dziecka. Należeli wtedy do Dzieci Maryi, potem po latach spotykali się
w ruchach katolickich. Syn był ministrantem w kościele św. Tomasza, a
Kasia służyła domszy w klasztorze w Czeladzi. Ślub wzięli 17 kwietnia
ub.r. Kasia miała zagrożoną ciążę, walczyła o dziecko. Madzia urodziła
się jako wcześniak, z zatrzymaną akcją serca. Boże, dwa tygodnie
spędziła w inkubatorze - opowiada Beata Cieślik, babcia Madzi.
- Ten mężczyzna szedł za moją żoną. Czekamy na sygnał prokuratury,
która zabezpieczyła monitoring - mówi nam Bartłomiej Waśniewski (23
l.). Prokuratura potwierdza jego słowa. - .
Poinformował, że w intencji zaginionej Madzi modlą się ludzie młodzi
zrzeszeni w ruchach i stowarzyszeniach katolickich "w sumie jest ich
kilka tysięcy". Organizują się iwzajemnie przypominają o modlitwie
także w sieci internetowej. Dodał, że"mama zaginionej dziewczynki
należy do jednego z ruchów modlitewnych".