Chyba mi zaczyna odbijać:-)

1. Data: 2001-12-28 19:10:00

Temat: Chyba mi zaczyna odbijać:-)
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzina patrzy dziś na mnie podejrzliwie, bo chodzę i się cały dzień
uśmiecham, nie marudzę i na wszystko prawie się zgadzam. Mąż stwierdził że
chyba coś ze mną nie tak. A ja sama nie wiem co się stało, może to że już po
wszystkim, ze święta mam za sobą i nie muszę się martwić czy wszystko
dopięłam na ostatni guzik, może to że moje syniątko tuli się do mnie cały
dzień. Ciekawe czy często Wam się to zdarza by czuć się jak w różowych
okularach cały dzień?
Pozdrawiam Wszystkich
Dorunia

2. Data: 2001-12-31 01:02:57

Temat: Re: Chyba mi zaczyna odbijać:-)
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopięłam na ostatni guzik, może to że moje syniątko tuli się do mnie cały
> dzień. Ciekawe czy często Wam się to zdarza by czuć się jak w różowych

Doruniu, zdaża się, choć ostatnio jaby rzadziej :(.
Oby u Ciebie ten stan trwał teraz jak najdłużej - moze i innych zarazisz.
:)))
Magda W.

Wychowanie
INFO: lista dyskusyjna pl-soc-rodzina