Ciag dalszy, moj zbior linkow dot. urody

1. Data: 2003-02-27 20:07:38

Temat: Ciag dalszy, moj zbior linkow dot. urody
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Troche to trwalo, ale wreszcie udalo mi sie zebrac pare linkow i
umiescic je na stronie. Zanim opublikuje tu adres, czy moze ktos
zainteresowany tematyka przejrzec owe linki + strone i pomoc mi
cennymi uwagami w doszlifowaniu jej?

Niestety, nie mam stalego dostepu do sieci, sporo ze stron sie nie
otwiera, ale to moze byc wina mojego polaczenia.

Prosze o odpowiedz na priva, najpozniej do 28 lutego.

Dziekuje, magda

1. Data: 2003-02-27 20:50:32

Temat: Re: Ciag dalszy, moj zbior linkow dot. urody
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
> czy moze ktos
> zainteresowany tematyka przejrzec owe linki + strone i pomoc mi
> cennymi uwagami w doszlifowaniu jej?

Dzieki, juz jest chetna :-)
magda

Dziękuję