Re: Ciągłe niewyspanie - czym spowodowane?

Data: 2005-12-12 12:55:05
Temat: Re: Ciągłe niewyspanie - czym spowodowane?
Od: "Sekator" <b...@m...pl>

Użytkownik "q_w_e" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dnjp9e$oeh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bylem kiedys u internisty
> to mi powiedzial
> ze ludzie dziela sie na ranne ptaszki
> i na ospale sowy :-)
> i widac ja jestem taka sowa.
> Nie kazal robic zadnych badan.
>
> hmm .. .chyba lekarza musze zmienic ;)

No to właśnie ja tak mam, że potrzebuję dużo snu... około 10h na dobę
sprawia, że czuje się dobrze, chociaż chętnie pospałbym jeszcze
(szczególnie zimą). Kilkudniowe zarywanie nocek da się przeżyć, ale na
dłuższą metę spada odporność i ogólne samopoczucie coraz to gorsze. Nie
pozostało mi nic innego jak tylko pogodzić się z tą przypadłością i
odpowiednio zorganizować sobie czas, chociaż szkoda czasami tych
przespanych godzin...

Pozdrawiam!