Ciągle powracające uczulenie...moze aloes? [lekko długie]

31. Data: 2007-02-24 18:38:53

Temat: Re: Ciągle powracające uczulenie...moze aloes? [lekko długie]
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:erp9oq$9i2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Masz problem ze zrozumieniem ważnych kwestii procesów biochemicznych w
> organizmie człowieka. (ciach)
Ja cytuję Twoje wypowiedzi, zadaję konkretne pytania, a Ty mi zarzucasz brak
zrozumienia. To powiedz mi jak mam zrozumieć dwie różne (niepełne jak się
okazuje) wypowiedzi?

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

32. Data: 2007-02-26 19:34:52

Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim, szczególnie Justynie, za odpowiedzi w wątku. Mam
nadzieje, że w koncu uda sie coś zrobić z tym uczuleniem.

Pozdrawiam,
Arek

33. Data: 2007-03-18 09:26:28

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 12:07, "JaMyszka" chce uzupełnić swój post:
> [...]
> Owszem, nie przeczę, że dieta ma wpływ na nasze zdrowie, ale każdy z
> nas ma swój metabolizm i obciążenia genetyczne. Stąd dietę powinno
> się przystosować indywidualnie, a nie wg sztywnych reguł.
> Jednocześnie cieszę się, że Tobie udało się ją znaleźć :D

No i proszę: "Najstarszy mieszkaniec Ziemi jest kawalerem"
http://wiadomosci.onet.pl/1503676,69,1,0,120,686,ite
m.html
[quote]
Liczący 116 lat mieszkaniec zachodniej Ukrainy Hryhorij Nestor jest
obecnie uznawany za najstarszego Ziemianina.
Według posiadanych przez władze dokumentów, urodził się on 15 marca
1891 r. Z okazji 116 urodzin odbyło się niewielkie przyjęcie
urodzinowe w gronie rodziny i przyjaciół.

Nestor twierdzi, że swe długie życie zawdzięcza temu, że nigdy nie był
żonaty bowiem "pozwoliło mu to czuć się młodo".

Pomagała mu też zdrowa dieta. Nestor zaleca spożywanie mleka, serów,
ziemniaków oraz - od czasu do czasu - wychylenie szklaneczki wódki.

Dopiero po ukończeniu 100 lat zaprzestał pracy na roli. Obecnie
pozostaje pod opieką krewnego.

Wspominając swe życie ocenił, że najlepszy był okres kiedy rejon, w
którym mieszka wchodził w skład Cesarstwa Austro-Węgierskiego.[/quote]

Hehehehe... Jaka dieta przewiduje szklaneczkę wódki?

--
Pozdrawiam :)
JMhttp://www.bykom-stop.avx.pl/index.html; http://ortografia.pl/

antybiotyki podwyzszony alat/aspat i ob