Ciastka keksowe (P)

1. Data: 2002-12-20 10:53:08

Temat: Ciastka keksowe (P)
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na Mikolaja upieklam mase ciasteczek i rozdawalam wszystkim bliskim mi
osobom. Szczegolnie posmakowaly mi keksowe ciasteczka, moze komus przyda
sie przepis

25 dkg maki
lyzeczka proszku do pieczenia
25 dkg bakalii - dalam rodzynki, daktyle, ananas, papaje i skorke pom. -
pokrojone
2 jajka
15 dkg cukru pudru (dalam zwykly i o ile pamietam nieco mniej)
5 dkg masla

Wymieszac make z proszkiem, przesiac. Dodac bakalie. Jajka utrzec z
cukrem i polaczyc z maka, bakaliami i stopionym maslem. Zagniesc ciasto
i schowac do lodowki na 2 godz. Rozwalkowac na grubosc 0,5 cm i wycinac
ciastka. Pieklam je w 180 stopniach.

Pozdrawiam, Maria

1. Data: 2002-12-20 11:22:54

Temat: Re: Ciastka keksowe (P)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Urbanczyk" <M...@g...com>
napisała:
> Szczegolnie posmakowaly mi keksowe ciasteczka, moze komus przyda
> sie przepis

Ciekawy przepis. Te ciasteczka powinny sie nazywac mocno bakaliowe,
bo chyba to przede wszystkim wyczuwa sie w ich smaku :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-20 11:46:00

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Ciekawy przepis. Te ciasteczka powinny sie nazywac mocno bakaliowe,
> bo chyba to przede wszystkim wyczuwa sie w ich smaku :)

No wlasnie mnie zaintrygowal przepis i MUSIALAM sprobowac :-)
Troche bylam w strachu, bo po zagnieceniu ciasto bylo dosc lepkie, ale
po schlodzeniu ladnie sie walkowalo.
Tak, bakalie sa dominujace w tych ciasteczkach, a jak ladnie wygladaja
takie kolorowe ciastka. Naprawde polecam

Maria

1. Data: 2003-01-04 03:03:34

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Urbanczyk" <M...@g...com> napisał w
wiadomości news:3E02F694.F1E0AB03@geokrak.com...
> Na Mikolaja upieklam mase ciasteczek i rozdawalam wszystkim bliskim mi
> osobom. Szczegolnie posmakowaly mi keksowe ciasteczka, moze komus przyda
> sie przepis

właśnie zrobiłam te ciasteczka i sa bardzo dobre, ładnie wyglądają.
Chyba pasowała by do nich polewa czekoladowa, takie paseczki z polewy. Ale
nie robie. Za godzine przyjda znajomi i podejrzewam ze pożrą je wszystkie :)

Asia

Ciasto wigilijne
Kapusta z grzybami - HELP!
pozdrawiam urodzinowo