Ciasto na gofry - POMOCY !!!

1. Data: 2001-10-08 18:53:36

Temat: Ciasto na gofry - POMOCY !!!
Od: "Imacman" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Proszę bardzo o jakiś sprawdzony przepis na ciasto na gofry.

Marek SZCZYGIEŁ
i...@p...onet.pl
3miasto
Gadu-Gadu # 5408

1. Data: 2001-10-08 20:06:45

Temat: Re: Ciasto na gofry - POMOCY !!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witajcie!
>Proszę bardzo o jakiś sprawdzony przepis na ciasto na gofry.

o rany

Krysia, w zastepstwie Ewy (siostry Ani)

P.S. Odsylam Cie czym predzej do archiwum (i to niedawno..) zanim
Cie ktos dogoni z siekiera...jest to temat jak jojo....wraca i
wraca...i wraca...a w archiwum znajdziesz WSZYSTKO
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 22:43:28

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis byl 30.09 w watku "Przepis na ... gofry, niestety znowu"

Gofry grupowe ostatni raz dla kolegi rybaka.

4 jaja , 1kostka margaryny i 1 szklanka cukru, 1 szklanka
mleka, 1 szklanka wody, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, mąki tyle
aby było ciasto płynne, cukier waniliowy.

rozpuszczamy w garnku wysokim margarynę i cukier, dodajemy
zimne mleko i wodę. Następpnie jajka i miksujemy. Na koniec proszek
i mąkę. Smażymy gofry na posmarowanej minimalnie za pierwszym
razem gofrownicy i koniecznie stawiamy gofry oparte (mi tam one
i tak zawsze się ppowyginają ale choć chrupią).

Chyba rzeczywiscie trzeba stworzyc FAQ'a z przepisem na gofry, ciasto do
pizzy, KFC i td. i wysylac do kazdego nowego grupowicza ;o)))

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-09 16:48:29

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]

...czy ktoś tu pytał o przepis na gofry czy tak mi się zdawało...?!

( Wezmę siekierkę i porąbię trochę drzazg do pieca. A jakby
ktoś potrzebował jakiegoś przepisu to będę obok w komórce...)

AgataW.

1. Data: 2001-10-10 13:33:53

Temat: Odp: Ciasto na gofry - POMOCY !!!
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.

> P.S. Odsylam Cie czym predzej do archiwum (i to niedawno..) zanim
> Cie ktos dogoni z siekiera...jest to temat jak jojo....wraca i
> wraca...i wraca...a w archiwum znajdziesz WSZYSTKO
> K.T. - starannie opakowana

A ja wcale sie nie dziwie, ze wraca. Wyprobowalam ok. 10 przepisow na gofry
z grupy jak i internetu i naprawde zadne nie byly takie jak kupne. Jeden
przepis (z duza iloscia wody zamiast mleka i stawianiem gofrow) podszedl mi
najbardziej, ale po wystygnieciu na drugi dzien zrobilo sie drzewo. ot
co:-))
Asia

kurki
pasteryzacja