Wyszlo mi takie cos....

1. Data: 2001-10-08 15:57:18

Temat: Wyszlo mi takie cos....
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

chodzilo za mna brokomole |Herbatki i chodzilo. Metnie pamietalam
co tam bylo oprocz oczywistych brokulow.
wrocilam od dentysy w podskokach i dawaj do roboty. a oniewaz nei
mialam czasu leciec na gore do komputera, bo mi sie cos smazylo,
wiec do machiny kuchnnej (nie posiadam papa's hand, zreszta
dlaczego papa's???) wrzucilam co nastepuje, 1/4 cebuli (smetna
polwoka stala na parapecie, pobcinalam jakies takie przeschle
czesci i wrzucilam). Dodalam zab czosnku. doalam garsc natki jak
rozniez zubelek sera pt blue stilton, czyli plesniowy. mixnelam
to. zdjelam z patelni to cos co mi sie smazylo i pognalam na gore
do komputera, po czym sie okazalo ze chyba robie cos zupelnie
innego.
pognalam na gol, dodalam soku z cytryny, troche majonezu,
mixnelam ostro. Dodalam brkula. mixnelam i az mnie zatchnelo...ta
cebula musiala z wiekem nabrac jakiejs piekielnej sily, bo mna
prasnelo..
pierwsza rzecz, ktora mi przyszla do glowy to...dodanie do
machiny z mixtura ...jablka. ktore zlagodzilo piekielnosc cebuli
(juz tak sie nie natne!!!) i dodalo ciekawy leciutenk slodki
posmaczek. no i jak sypalam potem czarnego pieprzu to kichnelam.
NIE do pieprzu, ale raczka to mi sie strzachla jakby...

mixniete jest na dosc gladko, jest neonowa zielen jakby
zabielana...

na kolacje bedzie makaron z wielkim skwarami, pociachanym
pomidorem i 2 serami (jeden, to wiecie jaki, drugi wegetarianski
parmezan) i zamierzam dobrze wymieszac te brokulowa mixture z
tym...

a na deser - monk's pudding - ciasto piaskowe (sklepowe , pardon,
z Cafe), ktore stoi wlasnie i naciaga mieszanke budyniowa -
gorace mleko z jajami i wanilia (juz bez cukru, bo ciasto slodkie
i poza tym bedzie z konfitura z wisni). zapieka sie to., w bain
marie najlepiej, bo wtedy sie budyn zetnie a nie zwazy.

lece na dol podgryzc pseudo brokomole

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 19:25:52

Temat: Re: Wyszlo mi takie cos....
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-08 20:04:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Daj Krysi przepis to go na Tomahawk przerobi ;-) Smacznego Krysiu - grunt to
>zachowac swiezosc spojrzenia i zdolnosc do wykorzystywania wyobrazni :-)
>Herbatka

przerabianie na Tomahawk to moja specjalnosc (oczy skromnie
spuszczone, dziewiczy rumieniec oblewa lico...)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 20:53:10

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> przerabianie na Tomahawk to moja specjalnosc (oczy skromnie
> spuszczone, dziewiczy rumieniec oblewa lico...)

Krysiu, czy Twoj syn cos takiego robil? Moj tylko zgolil glowe na lyso
tuz przed rozdaniem dyplomow, ale to bylo dawno.
MB

To jest przepis na wlosy w stylu Punk. Cytuje z grupy pl.hum.tlumaczenia

Mohawkin' the Hair!

Shave both sides of the head, keeping only a strip of hair on the top.
Think of
a skunk. You only want the white.
Damage the hair. Whether this be through bleaching (which is recommended
accomplish hair coloring) or letting the dog pee on it, all is good.
Slop hair color on it. The punk hair colors are : Green, Dark Blue, and
Orange.
DON'T WASH HAIR!
Once the hair has dried with the hair color on it, bend over and start
to apply
the gel provided in the Insta Punk Kit.
Slowly mold hair into desired number of spikes. Add more gel. Stay
upside down
until hair dries.
Spray generous amounts of Aquanet. Don't let your friends see the can of
Aquanet, as it is primarily an 80's Goth tool. But the stuff works.

Straighten back if possible. Walk out of room and show your hair to your
parents.

If they are shocked, go outside and play.

If they like it, go take a shower.

1. Data: 2001-10-08 21:14:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, czy Twoj syn cos takiego robil? Moj tylko zgolil glowe na lyso
>tuz przed rozdaniem dyplomow, ale to bylo dawno.
>MB

Ten tomahawk, to w sumie w naszej wersji jest mniej drastyczne...
tzn ja miewalam wlosy bardzo na jeza, nie tyle usztywnione, co
"uformowane", synus daje sobie robic z wlosami co jest pod reka,
jego to jakos malko obchodzi...raz sie z nim umowilam na rogu, bo
nie weidzialam jak do nowego mieszkania dojechac. zanim go
rospoznalam, to widzialam zolto/slomiano/pomaranczowe wlosy
nakrotkiego jezyka. potem zobaczyla syna. teraz jest bardzo zolty
blondyn...
Kasi wybielalam wlosy - ostatnie 10 cm jej strasznie dlugich
wlosow, zeby byla prosta linia uzylam draga od papugi. Potem te
tlenione konce byly malowane na rozowo i niebiesko. teraz rzucila
sobie czerwien a la straz pozarna, ale bez tlenienia wyszla jej
kolorystyka dla starszych pan - mahon (czyli mahoniowe).
sama rzucam sobie henne, z ciekawym skutkiem...czasem siwe
wychodza zielonkawe i az sie rwe pioropusz sobie zrobic ;))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 22:04:34

Od: <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

>, zeby byla prosta linia uzylam draga od papugi. >
> K.T. - starannie opakowana
__________________________

Masz papuge???

A jaka???
Art.

1. Data: 2001-10-09 05:02:05

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
________________________
__

> Masz papuge???
>
> A jaka???
> Art.

Krysia ma papuge i wali nia w sufit
naprawde

Mechcia

1. Data: 2001-10-09 05:54:20

Od: Art@[nosPam]icbleu.org szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>Krysia ma papuge i wali nia w sufit
>naprawde
>
>Mechcia

Aha , a ja ci wierze... ;-)))

Art(Gruby).

1. Data: 2001-10-09 06:55:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Aha , a ja ci wierze... ;-)))
>
>Art(Gruby).

mam papuge, wale nia w sufit, bo mi sie nie chce chodzic na
drugie pietro budzic dziecko do szkoly, wole papuga. efekt daje
dobry. Wale az do skutku, az dziecko odwali sygnal piescia w
podloge.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-09 06:56:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Masz papuge???
>
>A jaka???
>Art.

musze popatrzec -czerowno-zolto-niebieska. z nieco obdarta glowa
od tego walenia w sufit. zrobie jej zdjecie jakbys chcial

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!
Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!)
Re: Kuchnia ekstremalna
Re: Kuchnia ekstremalna
Kocham Makaron:)