Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-10-08 14:31:05

Temat: Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc SUPER GRUPO !!!!
Czytam Was od miesiaca i galy wytrzeszczam. Taki sobie klubik smakoszy
zyjacy w swoim malutkim slodkim lub pikantnym swiecie pysznosci. Kluseczki
to, zupka tamto, klopsiki to, poledwiczki owo.Wszystko zdrobniale, az
czlowiekowi w glowie zaczyna sie krecic. Tak, czlowiekowi na wygnaniu (ach
nieprawda, za mezuniem sama polecialam az do Holandii 18 lat juz temu) moze
teskno sie robic od Waszego rozplywania sie nad na przyklad biala kielbasa.
Ale mili jestescie nad wyraz i pragne u Was zostac. Wykorzystam sobie troche
przepisow, powtracam sie troche do dyskusji, no i moze wniose cos nowego z
tradycyjnej wiesniaczej kuchni holenderskiej. I Indonezyjskiej oczywiscie,
bo to dawna ich kolonia i ta kuchnia jest tu bardziej popularna niz rodzima.
Pozdrawiam tak pokojowo i uprzejmie nastawionych grupowiczow i od tego
momentu jestem juz z Wami.
Malgosia

P.S. Mam klopoty z zainstalowaniem polskich liter, z tym ISO, ale robie co
moge, zeby wkrotce juz pisac z ogonkami.

1. Data: 2001-10-08 14:59:49

Temat: Re: Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!
Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości

[chiachu ciach]

Witka! :)))))

> P.S. Mam klopoty z zainstalowaniem polskich liter, z tym ISO, ale robie co
> moge, zeby wkrotce juz pisac z ogonkami.

Spoko, może być i bez ogonków :))

Pozdrowionka

Aldik

-- Nic nie jest tak trudne
-- jak nieoszukiwanie samego siebie
-- (Ludwig Wittgenstein)

1. Data: 2001-10-08 15:04:57

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

Witami serdecznie !

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Ps. To nie my., to czosnek jest lekarstwem ;-))

1. Data: 2001-10-08 15:29:43

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> Czesc SUPER GRUPO !!!!
ciach...
> Malgosia
>
> P.S. Mam klopoty z zainstalowaniem polskich liter, z tym ISO, ale robie co
> moge, zeby wkrotce juz pisac z ogonkami.

wystarczy moj wielki zelazny ogon:)))

witam i pozdrawiam
MechaGodzilla

1. Data: 2001-10-08 15:44:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

hello and welcome!

tez jestem na wygnaniu, nieco dluzej niz Ty....
tez za mna czesto chodzi biala kielbasa i powdila sliwkowe, i
wisnie i swieze grzyby i kaszanka (czoc to, mam nadzieje jzu za
niecaly yudzien dostac, umyslnym, raczej umyslna)..

a co do ogonkow i innych takich przy polskich lterach, to juz
sobie dalam za wygrana dawno (jak tylko zaczelam czytac grupe -
prawie rok temu juz!) i pisze bez ogonkow, co jest troche dziwne,
bo czesto mamrocze to, co pisze...

no to dawaj jakies przpeisy - szarlotka! grochowka! tu sie konczy
wiedza moja na temat holnderskeij kuchni...no moze jeszcze sauce
hollandaise ;P

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-08 15:51:28

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przybywa Nas, przybywa :o)))))))))
Witam serdecznie i smakowicie :o)))))))

Mniamniaczne pozdrowienia

--
Bozenka z Wilna :o)

P.S. Czekamy na wkupne :o) Nie ma zmiluj! :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-08 19:34:20

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Mam klopoty z zainstalowaniem polskich liter, z tym ISO, ale robie co
> moge, zeby wkrotce juz pisac z ogonkami.
E tam znowu tam mi wielki problem brak ogonkow. Moi przodkowie obchodza sie
bez owych juz kilka tysiecy lat, a ja odkad poznalem komputer MAC. Juz sie
przywyczailem, ze pisze bez ogonkow i czytam bez ogonkow. Czasem tylko
zaluje, ze nie mam wlasnego z tylu. Pomyslcie tylko jak wielkie moglyby byc
korzysci z posiadania tej czesci ciala. O ilez bogatsze byly by meskie wodki
z wyznanie: ty stary, widziales jaki ona miala ogonek?
Tak czy inaczej:
Serdecznie witamy
Herzlich Wilkomenem
Welcome
i tak dalej
Czarek

1. Data: 2001-10-08 19:47:05

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim jesteśmy lekarstwem na całe zło :)

--
ostry

1. Data: 2001-10-08 19:59:28

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz wrote:
> zaluje, ze nie mam wlasnego z tylu. Pomyslcie tylko jak wielkie moglyby byc
> korzysci z posiadania tej czesci ciala. O ilez bogatsze byly by meskie wodki
> z wyznanie: ty stary, widziales jaki ona miala ogonek?

Wiesz, Czarek, moze sie to wydac dziwne, ale ja tez o tym kiedys
myslalam: jakby to bylo. Czy pokazywanie calego ogona byloby uwazane za
nieprzyzwoitosc? Czy bylyby specjalbe "rekawy" ozdobne, specjalnie do
chowania ogonow, z wzorami, kolorowe. Albo jaka bylaby specjalna
bizuteria na ogony, czy bylaby meska i zenska? Moze pokazy mody, gdzie
modelki odwaznie pokazuja cale ogony? Albo zwyczajowo, czy wolno machac
ogonem w towarzystwie, czy nie wypada? A moze Anglicy byliby znani ze
sztywnych ogonow, a Slowianie z najbardziej machajacych?

Tak, tak, gonie w pietke, ale zebys sobie nie myslal, ze jestes jedyny,
ktory ma takie pomysly.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-10-08 20:17:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, Czarek, moze sie to wydac dziwne, ale ja tez o tym kiedys
> myslalam: jakby to bylo. Czy pokazywanie calego ogona byloby uwazane za
> nieprzyzwoitosc?
[...]
No tak, spojrzałem na swój ogonek i cieszę się, że mam go po właściwej
stronie.
Gdybym miał dwa to dopiero miałbym problem.
;-)))

> Tak, tak, gonie w pietke, ale zebys sobie nie myslal, ze jestes jedyny,
> ktory ma takie pomysly.
Dobrze, że jest was tylko dwoje co mają takie problemy. Dobrze też, że
mieszkacie na innych kontynentach. ;-)))
pozdr. Jerzy

Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!)
Re: Kuchnia ekstremalna
Re: Kuchnia ekstremalna