Re: Kuchnia ekstremalna

1. Data: 2001-10-08 13:59:31

Temat: Re: Kuchnia ekstremalna
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

KG wrote:

> Wygrzebalem te kawalki z forum GW. Czy znacie jeszcze
> jakies inne przyklady? :)

dziekujemy Ci, KG, pisz czesciej, nie bedziemy ciagle jesc

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

1. Data: 2001-10-08 14:18:44

Od: "KG" <k...@r...rz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna"

> dziekujemy Ci, KG, pisz czesciej, nie bedziemy ciagle jesc

Bardzo przepraszam, ze nie ostrzeglem w tytule,
ze moj post jest niesmaczny. Poprawie sie :)

Pozdrawiam!

1. Data: 2001-10-08 14:27:42

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

KG wrote:

> "Anna"

> Bardzo przepraszam, ze nie ostrzeglem w tytule,
> ze moj post jest niesmaczny. Poprawie sie :)

ale no co Ty, to nawet dobrze (ze nie bedziemy ciagle jesc ;-))
bo ta grupa powodowala przyrost roznych - dopiero niesnamcznych! -
czesci tu i owdzie u tych i owych czytelnikow/czek.
o!

1. Data: 2001-10-08 20:52:17

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesc

KG nie przejmuj sie - I TAK bedziemy jesc
..najwyzej.. z przerwami ;)))

Castle

Kocham Makaron:)
biszkoptowe pomysly
Dynia w syropie
Tzatziki z miodem
Re: Jestescie lekarstwem na wszystko !!!!!!!!!!!!!!