Re: Ciąża a wiek - pytanie ??

From: "Tomasz Kętrzyński" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ciąża a wiek - pytanie ??
Date: Wed, 17 Mar 2010 16:53:44 +0100

Użytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hnqok0$s00$1@news.onet.pl...
> "Tomasz Kętrzyński" <d...@p...onet.pl> wrote in message
>>

> Może. Menopauza następuje w różnym wieku i następuję płynnie, wiec nie
> zawsze kobieta może wiedzieć, że już nie jest płodna. Wiek 51 lat nie jest
> jeszcze niczym pewnym.
>
> Pozdrawiam.
>
> --
> Jarosław K. Grzyb
> http://user-maat-re.blogspot.com/

Serdeczne dzięki mili Grupowicze, dzięki Wam postanowiłem nie polegać na tym
co mówi moja 51-letnia kochannica i stanowczo podczas seksu będę stosował
antykoncepcję w postaci prezerwatywy. Tymbardziej ,że to czas przemian u
kobiety uważam ,że nie można polegać na antykoncepcji w postaci chemicznej
(tabletki) .
Czy mam rację Szanowni Grupowicze ???
P.S.
Ja takim młokosem nie jestem ale mam 35lat ;)