Ciąża a wiek - pytanie ??

1. Data: 2010-03-16 22:06:33

Temat: Ciąża a wiek - pytanie ??
Od: "Tomasz Kętrzyński" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Pytanie do lek. ginekologa. Czy 51-latka systematcznie współżyjąc z
dojrzałym mężczyzną możę zajść w ciąże ?
Dzięki z góry za odpowiedzi .
Tomasz

2. Data: 2010-03-17 06:37:10

Temat: Re: Ciąża a wiek - pytanie ??
Od: "QJ" <Q...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie do lek. ginekologa. Czy 51-latka systematcznie współżyjąc z
> dojrzałym mężczyzną możę zajść w ciąże ?

morze nawet jesli współzyje z niedojżałym ale z dojżałymi plemnikami

Qba

3. Data: 2010-03-17 07:03:08

Od: "Tomasz Kętrzyński" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QJ" <Q...@h...com> napisał w wiadomości

> morze nawet jesli współzyje z niedojżałym ale z dojżałymi plemnikami
>
> Qba

A klimakterium, menopauza nie ma na to wpływu ?
Myślałem ,że kobiecie po 50 roku życia biologicznie zanikają cechy
rozrodcze ?

4. Data: 2010-03-17 07:19:56

Od: "QJ" <Q...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A klimakterium, menopauza nie ma na to wpływu ?

ma, ale jest to cecha osobnicza. Zadarza się w 40tym roku jaki i w 55 . Taka
ruletka hortmonalna

Qba

5. Data: 2010-03-17 08:04:47

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kętrzyński pisze:
> Witam !
> Pytanie do lek. ginekologa. Czy 51-latka systematcznie współżyjąc z
> dojrzałym mężczyzną możę zajść w ciąże ?
> Dzięki z góry za odpowiedzi .
> Tomasz

Może. Nawet, jeśli jest w okresie menopauzy. I, nic nie ma tu do rzeczy
to, czy mężczyzna jest dojrzały czy to młokos jeszcze. Ale ciąża w wieku
51 lat jest obciążona bardzo wysokim ryzykiem.
pozdrawiam
Małgorzata

6. Data: 2010-03-17 14:22:45

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Kętrzyński" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam !
> Pytanie do lek. ginekologa. Czy 51-latka systematcznie współżyjąc z
> dojrzałym mężczyzną możę zajść w ciąże ?
> Dzięki z góry za odpowiedzi .
> Tomasz

Może. Menopauza następuje w różnym wieku i następuję płynnie, wiec nie
zawsze kobieta może wiedzieć, że już nie jest płodna. Wiek 51 lat nie jest
jeszcze niczym pewnym.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

7. Data: 2010-03-17 15:53:44

Od: "Tomasz Kętrzyński" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>>

> Może. Menopauza następuje w różnym wieku i następuję płynnie, wiec nie
> zawsze kobieta może wiedzieć, że już nie jest płodna. Wiek 51 lat nie jest

Serdeczne dzięki mili Grupowicze, dzięki Wam postanowiłem nie polegać na tym
co mówi moja 51-letnia kochannica i stanowczo podczas seksu będę stosował
antykoncepcję w postaci prezerwatywy. Tymbardziej ,że to czas przemian u
kobiety uważam ,że nie można polegać na antykoncepcji w postaci chemicznej
(tabletki) .
Czy mam rację Szanowni Grupowicze ???
P.S.
Ja takim młokosem nie jestem ale mam 35lat ;)

8. Data: 2010-03-17 22:08:51

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Może. Menopauza następuje w różnym wieku i następuję płynnie, wiec nie
> zawsze kobieta może wiedzieć, że już nie jest płodna. Wiek 51 lat nie jest

Własnie dzisiaj rozmawiałam z dawno nie widzianą znajomą,ktora ma 57 lat i
nadal regularnie miesiączkuje,bardzo mnie to zdziwiło, ale widać natura
płata figle.Wniosek z tego,że może zajść w ciążę.

Pozdrawiam
Grażyna

9. Data: 2010-03-18 19:29:39

Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nadal regularnie miesiączkuje,bardzo mnie to zdziwiło, ale widać natura
> płata figle.Wniosek z tego,że może zajść w ciążę.

Pewnej znanej mi 57-letniej damie w czasie badań w klinice na Karowej
stwierdzono, ze nie tylko regularnie miesiączkuje, ale jeszcze regularnie
jajeczkuje (to niekoniecznie jest tożsame) i mają jej to "wygaszać" bo, jak
stwierdzono, "na co pani jeszcze ten kłopot"?
;-)

p47

10. Data: 2010-03-18 22:01:31

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Własnie dzisiaj rozmawiałam z dawno nie widzianą znajomą,ktora ma 57 lat i
> nadal regularnie miesiączkuje,bardzo mnie to zdziwiło, ale widać natura
> płata figle.Wniosek z tego,że może zajść w ciążę.

przebijam - moja mama 63 lata miesiączkuje
ale ona się dobrze odżywia

ps:
jak ktoś wposmniał - miesiączka nie musi oznaczać jajeczkowania. (Może być
że czasem jest a czasem nie, może tez być że tego jejczkowania w ogóle nie
ma - i to nie tylko z powodu wieku wcale. co z resztą nie da się stwierdzić,
z tego co wiem - chyba żeby codzień zaglądać i stwierdzać obecność jajeczka.
(dalej już nie wiem - czy jak jest jajeczkowanie, to czy już ewidentnie jest
jajo zdolne przyjąć najeźdźcę (?)).

do tego też w naturze jest wiele ciąż, które się stają i umierają - bez
wiedzy matek i lekarzy - nawet u sprawnych rozroddczo kobiet. Do zaistnienia
ciąży musi występować zestaw warunków (głównie stan hormonów). Do jej
kontynuacji - dokładnie to samo - jeśi więc nawet wystąpi chwilowa
sprzyjalność, to powodzenie takiej ciąży jest bardzo wątpliwe - z tego co
wiem.

do autorta wątku - 'nigdy nie wierz kobiecie' :p, ale w to, byś się doigrał
owoca miłości wątpię szczerze. Jednak Twoje podejście jest bardzo poprawne.
A nie moglibyście iść do lekarza z tym pytaniem - w waszym (jej) szczególnym
przypadku?

ból zęba- co z tym robić?
artroskopia
sikanie na siedzaco a prostata
kortyzol - czym go zaje***...ć
Kiedy można znieczulać miejscowo po narkozie