sikanie na siedzaco a prostata

1. Data: 2010-03-14 21:12:00

Temat: sikanie na siedzaco a prostata
Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Obilo mi sie kiedsy, ze sikanie na siedzaco u mezczyzn zmniejsza ryzyko
problemow z prostata. Potem slyszalem cos odwrotnego.
Jak to jest ? Moze mi ktos wskazac jakas publikacje itp na ten temat ?

Fantom

2. Data: 2010-03-15 00:25:25

Temat: Re: sikanie na siedzaco a prostata
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote in message
> [...]
> problemow z prostata. Potem slyszalem cos odwrotnego.
> Jak to jest ? Moze mi ktos wskazac jakas publikacje itp na ten temat ?

Aktywność seksualna zmniejsza ryzyko. Genetyczna zwiększa.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2010-03-15 08:50:00

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-03-15 01:25, Jarosław Kazimierz Grzyb wrote:
> Aktywność seksualna zmniejsza ryzyko. Genetyczna zwiększa.

A co to jest ta "aktywnosc genetyczna"?

Pozdro

P.S. MSPANC

4. Data: 2010-03-15 09:39:50

Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

> Aktywność seksualna zmniejsza ryzyko. Genetyczna zwiększa.

Chodzi mi tylko i wylacznie o kwestie : sikac do pisuaru czy do wc na
siedzaco. Co lepsze dla prostaty (cala reszte pomijam) ?

Fantom

5. Data: 2010-03-15 10:17:52

Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantom" <> napisał w wiadomości ...

> Chodzi mi tylko i wylacznie o kwestie : sikac do pisuaru czy do wc na
> siedzaco. Co lepsze dla prostaty (cala reszte pomijam) ?

A jak myślisz: kto może udzielić kompetentnej odpowiedzi na to pytanie
i na JAKIEJ podstawie? będziesz liczył grupowe głosy na "tak" i "nie"
i uznasz że większość nie może się mylić?????
Bo na zdrowy rozum: wpływ takiego czynnika jak pozycja przy sikaniu
jest delikatnie rzecz biorąc mało znaczący w porównaniu do wielu
innych czyli tej całej reszty którą pomijasz, a nie bardzo wyobrażam
sobie metodykę badań gwarantującą obiektywne wyniki...

IMHO: sikaj tak jak ci wygodniej, komfort może dać lepsze efekty
niż zmuszanie się do czegoś... :)

Tadeusz

6. Data: 2010-03-15 10:59:50

Od: ber45 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-14 22:12, Fantom pisze:
> [...]
> problemow z prostata. Potem slyszalem cos odwrotnego.
> Jak to jest ? Moze mi ktos wskazac jakas publikacje itp na ten temat ?

Jak jesteś po "głębszym" i w domu zona czeka z wałkiem a do tego nie
chcesz jej rozwścieczyć do reszty "zasikiwując" z rozbryzgiem całą
łazienkę to sikaj na siedząco. Ale czy to będzie miało wpływ na
prostatę. Pewnie nie. Chociaż z drugiej strony zobacz, sikasz na
siedząco to łazienka będzie zachowana w czystości po głębszym, w
południe zona będzie już szczęśliwa i "strzelicie" szybki numerek co na
pewno będzie miało dobry wpływ na prostatę. Może faktycznie lepiej na
siedząco

7. Data: 2010-03-15 17:59:01

Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

> A jak myślisz: kto może udzielić kompetentnej odpowiedzi na to pytanie
> i na JAKIEJ podstawie? będziesz liczył grupowe głosy na "tak" i "nie"
> i uznasz że większość nie może się mylić?????

Na TAKIEJ podstawie na jakiej napsialem w glownym poscie (np publikacje
naukowe)

> [...]
> innych czyli tej całej reszty którą pomijasz, a nie bardzo wyobrażam
> sobie metodykę badań gwarantującą obiektywne wyniki...

Czlowiek nie ma wplywu na swoje geny a na to jak bedzie sikal wplyw juz ma.
dlaego szukam tylko i wylacznie pod tym katem. Nie interesuje mnie tu zadne
zywienie, geny czy czestotliwosc sexu :)
W internecie mozna znalezc bardzo weile wypowiedzi, ze sikanie na siedzaco
wplywa pozytywnie na prostate. chcialbym doszukac sie skad to sie wzielo.
Czy jest to zupelna plotka kiedys puszczona i tak zostalo, czy sa jakies
podstawy naukowe.

Fantom

8. Data: 2010-03-16 07:55:09

Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma. dlaego szukam tylko i wylacznie pod tym katem. Nie interesuje mnie tu
> zadne zywienie, geny czy czestotliwosc sexu :)

mam dla ciebie dobrą radę: przy tak wąskim widzeniu świata
nie bierz się za badania naukowe - dla własnego i nauki dobra :)

> W internecie mozna znalezc bardzo weile wypowiedzi,

w internecie można znaleźć każdą bzdurę...
i co z tego?

9. Data: 2010-03-16 09:37:12

Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

> mam dla ciebie dobrą radę: przy tak wąskim widzeniu świata
> nie bierz się za badania naukowe - dla własnego i nauki dobra :)

Brawo. Przy tak szerokim widzeniu swiata nie bierz sie za badania naukowe.
Wlasnie wtedy one cos znacza, jak badany jest tylko wycinek tego swiata a
nie calosc. Calosci sie nigdy nie zbada, i tzreba rozbic to na 10000
kawaleczkow aby dalo sie wyciagnac laczne wnioski.
widziales jakiekolwiek badania ktore obejmowaly caly temat ?? Moze jakby
jedno miasto to byla jedna pracownia naukowa to by to ogarneli.

> w internecie można znaleźć każdą bzdurę...
> i co z tego?

No chyba nie umiesz czytac. No wlasnie NIC Z TEGO. I dlatego szukam
dokladnie o co w tym biega

Fantom

10. Data: 2010-03-16 12:54:25

Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie calosc. Calosci sie nigdy nie zbada, i tzreba rozbic to na 10000
> kawaleczkow aby dalo sie wyciagnac laczne wnioski.

spróbuję inaczej:
znajdź mi reprezentatywną grupę braci bliźniaków, którzy mieszkają w tym
samym miejscu, pracują tak samo, jedzą i piją tak samo, mają aktywność
fizyczną na tym samym poziomie, ubierają się tak samo i w podobnej ilości
uprawiają seks. Teraz nakłoń tych kilkuset ludzi żeby połowa z nich przez
dobre parę lat sikała tylko na stojąco a druga połowa na siedząco...
No i zapłać za te badania :)
I dopiero wtedy możesz mówić o jakimkolwiek sensownym badaniu
naukowym twojego problemu...
Załapałeś złożoność problemu??? :)

kortyzol - czym go zaje***...ć
Kiedy można znieczulać miejscowo po narkozie
Posiadanie sztucznej zastawki serca a pole elektromagnetyczne
Lamblie i helikobakter
efekt białego fartucha - jak zaradzić?