Lamblie i helikobakter

1. Data: 2010-03-09 18:09:20

Temat: Lamblie i helikobakter
Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem sobie z żoną badania na helikobakter i lamblie. Okazało się, że
mamy jedno i drugie. Poszliśmy z tym do lekarza pierwszego kontaktu
który stwierdził, że tego nie warto leczyć puki nie daje to jakichś
wyraźnych objawów ponieważ większość ludzi to ma. Lekarz ma rację, czy
raczej powinno się zmienić lekarza?

2. Data: 2010-03-10 11:07:32

Temat: Re: Lamblie i helikobakter
Od: "pzw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej powinno się zmienić lekarza?

ma rację jeśli mysleliście o kuracji antybiotykowej - wyniszcza.
Ja sprobowałem leczenia homeopatycznego (robi leki apteka w Syscowie) i
zniknęły heli

Zbyszek

efekt białego fartucha - jak zaradzić?
"Standardowa procedura" uzywana przez Boga dla tworzenia kolejnych ras ludzi
Rana po operacji
Prosze o interpretację tympanometru
Komplikacje po znieczuleniu u dentysty.