Posiadanie sztucznej zastawki serca a pole elektromagnetyczne

1. Data: 2010-03-11 09:30:34

Temat: Posiadanie sztucznej zastawki serca a pole elektromagnetyczne
Od: mat46 <m...@o...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie odnosi się do sztucznej zastawki serca. Z czego zrobione są
takie zastawki? Wiem, że w obecności silnego pola elektromagnetycznego
nie mogą przebywać osoby z rozrusznikiem serca ale nie wiem jak to
jest w przypadku zastawek. Może ktoś wie i mi podpowie z czego są
zrobione sztuczne zastawki?
Dziękuję i pozdrawiam,