Re: Ciaza i... tysiace pytan :)

Data: 2004-12-05 20:46:16
Temat: Re: Ciaza i... tysiace pytan :)
Od: La Luna <b...@p...onet.pl>

Pewnego wieczoru Sun, 5 Dec 2004 19:53:45 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Ruua, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> la luna - gratuluje:)

Dzieki :)

> ja bym zaczela od ginekologa mowiac mu o wszystkich folegliwosciach i on
> zdecyduje, co dalej.

No - tak tez mam w planach - ale zanim sie do niego dostane - to chcialabym
przyjsc juz choc wstepnie przygotowana, zeby czasu nie tracic :)

> zacznij lykac jak najszybciej folik,

Juz kupilam i lykam :)

> oprocz toxo powinnas chyba tez zrobic
> cytomegalie

Dzieki :)

> i badanie na przeciwciala rozyczkowe

Chorowalam na nia w wieku jakichs 13 lat. czy to cos zmienia?...

> ja bym tez zrobila posiew z szyjki macicy i pochwy oraz cytologie, jak masz
> nieaktualna - wiele bakterii nie daje zadnych objawow, a dosc nieciekawe
> skutki.

3,4 miesiace temu mialam robiona - wyszla idealna.
3 tygodnie temu mialam tez robione dokladne USG drog moczowych i narzadow
plciowych - poza powiekszonym i kulistym jednym jajnikiem - tez wszystko
jest ok.
Lekarka robiaca badanie byla calkowicie pewna ze ten jajnik jest tak
zmieniony pozapalnie - i faktycznie - pare miesiecy temu mialam jego
infekcje - ale ladnie poddala sie leczeniu.
Powiedzialam o tym lekarce dopiero gdy sama stwierdzila ze to pozapalne -
zeby jej nic nie sugerowac ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło