Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

111. Data: 2003-08-26 07:24:21

Temat: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anonimowy" <a...@g...jest> napisał w wiadomości
news:bidsjp$h1c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Patrząc w tych kategoriach ludzka uczciwość jest cnotą. Jeśli tak patrzymy
> to jeśli otrzymałeś np. więcej zwrotu podatku możesz nazywać się uczciwym?

Jak najbardziej, o ile nastąpiło to legalnie.

> Kantując ZUS (chociaż tu też jest kwestia sposobu patrzenia na to,
ponieważ
> i tak i tak składki kiedyś zapłacisz [chyba, że nie będziesz pracować do
> końca życia]) kantujesz najbardziej górę piramidy...

Kantujesz wszystkich, bo są to pieniądze nas wszystkich.

boniedydy

112. Data: 2003-08-26 07:34:58

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza w...@g...pl
(Elżbieta) mówiąc:

>"Solfernusie, powiedz muchom żeby nie pscyły na mój nos."
>:)

Miau! Czyli jest więcej osób czczących dzieło Jana Drdy?!
Igraszkomaniacy - łączmy się! :-D

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

113. Data: 2003-08-26 07:41:04

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote in
message news:bieucu$igj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy mi sie wydaje, czy tak troche nimi gardzisz?

Chyba posunełaś sie za daleko, po prostu nie współczuje.

Jacek

114. Data: 2003-08-26 07:46:44

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> wrote in message

> Albo z braku zdolności.

Moim zdaniem z braku nie są upośledzone, co wiecej mają sporo zdolnosci

> Albo z konieczności zdobycia szybko
> zawodu i jakichkolwiek pieniędzy do podparcia walącego się
> domowego budżetu. Też ich wina?

Naprawade jest bardzo mało takich sytuacji, kiedy faktycznie budżet domowy
zmusza kogos do zawodówki.

Jacek

115. Data: 2003-08-26 07:46:54

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie skończyłam ogólniaka, z przyczyn różnych i w większości ode mnie
>niezależnych, w czasach dezaproboty niepoprawności politycznej,
>społecznej itp.

>dłużej. 7 lat funkcjonowałam z samą podstawówką w papierach (bo 3 klasy
>ogólniaka sie przecież nie liczą). Wierz lub nie - cały czas pracowałam
>(w sumie w 3 róznych firmach, każda w branży mediów - znane
>ogólnopolskie tytuły) i w latach 90. zarabiałam 2 razy więcej niz teraz,

Lata 90-te to bylo kuriozum w skali europejskiej. Ludzie, ktorzy umieli sie
poruszac w Windowsie i dogadac po angielsku zostawali managerami sredniego
szczebla (i wyzej). Teraz rzeczy po prostu wracaja do normalnosci i tyle.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

116. Data: 2003-08-26 07:49:00

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówiąc:

>Mniam. Trzeba będzie zwracać baczniejszą uwagę na okoliczne
>afisze. Chociaż Kociniak w koszuli nocnej wydaje się
>niezastąpiony...

Kwestia przezwyciężenia przyzwyczajenia - zabrzańskie przedstawienie
było prześwietne, zwłaszcza piekło i anieli mnie urzekli. :)

Agnieszka (diablice a la panie lekkich obyczajów i aniołowie -
dzieciaczki z kółka teatralnego - najgłówniejszy z godnością wjeżdżający
na scenę na hulajnodze...)

117. Data: 2003-08-26 08:27:23

Od: "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> He, he, he - ale się usmiałam!!!! :-D
> No to ja jestem zaprzeczeniem tej teorii.

zupelnie jak moj tata ktory skonczyl podstawowke i obecnie ma 3 razy
wieksza rente niz moja pensja mimo ze po studiach jestem i zawsze sobie
zarty ze mnie robi ze poto sie uczyl zeby teraz miec duze dochody :)

pozdrawiam
Nea
--
"Bo to co nas podnieca to sie nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa to sukces
pierwsza klasa bo to co nas podnieca to czasem tez jest seks a seks + pełna

118. Data: 2003-08-26 08:32:17

Temat: igraszki z diabłem, było Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ju3mkvg1eo8dvpfpt90rgj131s80j80jdt@4ax.com...
> [....] (diablice a la panie lekkich obyczajów
> i aniołowie - dzieciaczki z kółka teatralnego
> - najgłówniejszy z godnością wjeżdżający
> na scenę na hulajnodze...)

Mniam :) A będzie jeszcze?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

119. Data: 2003-08-26 08:43:50

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówiąc:

>Mniam :) A będzie jeszcze?

Grali to chyba przez całą wiosnę - może w nowym sezonie też będą, bo
powodzenie mieli niezgorsze :)

Agnieszka

120. Data: 2003-08-26 08:54:32

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Więc z jakiego powodu większość tam pracuje ?

Dlaczego pracują to mnie nie obchodzi. Odnoszę się do stwierdzenia, że
nikt im nie zabronił isć do takiej szkoły, im- czyli wszystkim paniom na
kasie. Niestety ludzie miewają czasem pogmatwane życiorysy.
--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina