Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

141. Data: 2003-08-26 18:39:30

Temat: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Monika Wesołowska wrote:

> czyzbys byla zwolenniczka romantycznej i wzruszajacej teorii, ze
> wszyscy oni od dziecinstwa marzyli o pojsciu na studia, ale rodzice
> im na to nie pozwolili ze wzgledu na koniecznosc utrzymania
> siedmioosobowej rodziny? zejdz na ziemie!

Nie, nie _wszyscy_, ale osobiście znam cztery takie osoby. Rodzice
motywowali to w różny sposób (tradycja rodzinna, szybkie
usamodzielnienie itp.) i to oni właśnie wybrali dziecku szkołę. Niby
można się było sprzeciwić, ale różnie to bywa. Na szczęście każda z tych
czterech osób dopięła swego dwie skończyły studia potem studia
podyplomowe, jedna studium, a ostatnia ukończyła szkołę artystyczną i
występuje w teatrze. Ja znam te cztery, a jakbym tak poszukała wśród
znajomych to znalazłabym jeszcze kilka.
Przypomniała mi się jeszcze piąta, ale tej nie znam aż tak dobrze.

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

142. Data: 2003-08-26 20:20:29

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-25 12:36:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *AsiaS* skreślił te oto słowa:

> Dla niektórych to niezbędne, np. dla mnie, bo wolę najpierw przekserować
> wszystko a kiedy mi się zechce to poczytać w wygodnym fotelu i przy
> herbatce ;-) Ale gdybym nie chciała
> to można tego uniknąć, robiąc notatki na miejscu.

Oooo, to z lenistwa wolno łamac prawo? ;o) Nie wolno kserowac ksiazek...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

143. Data: 2003-08-26 20:23:35

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bif1ho$s7q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Albo z braku zdolności. Albo z konieczności zdobycia szybko
> zawodu i jakichkolwiek pieniędzy do podparcia walącego się
> domowego budżetu. Też ich wina?

Byłam ostatnio w Beskidzie Niskim. To taki region gdzie upadło sporo PGRów.
Przykład dziewczyny 17-letniej dla ilustracji dyskusji. Po ukończeniu
podstawówki dostała stypendium, które pokrywało koszty nauki z podręcznikami
i wszystkim co jest potrzebne, zakup ubrań i butów i jakieś kieszonkowe. W
sumie w sytuacji kiedy większość ludzi żyje tam "z przyzwyczajenia" to kupa
kasy. Ona miała się tylko uczyć. Wytrzymała jeden semestr. Teraz siedzi u
rodziców w domu. W domu gospodarzy u których mieszkałam zmywa gary
uzupełniając pracę zmywarki, obiera ziemniaki i robi jakieś proste czynności
przy produkcji serów kozich. Sprzątania pokoi odmówiła mimo dodatkowej kasy
tłumacząc, że jest to zbyt skomplikowane.
Nie jest to przykład skrajny w tamtym rejonie.

--

Blanka

144. Data: 2003-08-26 20:26:50

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Miau! Czyli jest więcej osób czczących dzieło Jana Drdy?!
> Igraszkomaniacy - łączmy się! :-D

Jasne;)
U mnie Kociniak to nawet funkcjonuje jako wizualny wzorzec anioła;-)

--

Blanka

145. Data: 2003-08-26 20:27:55

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Lia widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Oooo, to z lenistwa wolno łamac prawo?

Z lenistwa wolno!

puchaty

146. Data: 2003-08-26 20:29:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-25 09:20:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tweety* skreślił te oto słowa:

> [...]
> innych to i tak pierwsi są do zwolnienia, jeśli nie mają znajomości,
> kasy to albo zasuwają (jak napisała panama) po ileś godz. za najniższą
> pensję jak się da a w razie niezadowolenia wylatują z pracy, albo
> "godnie" pracują będąc popychadłem tych którzy znają szefa, Radę
> Nadzorczą, Księgowego itp. Teraz by w Polsce godnie żyć trzeba być
> wysoko postawionym partyjnym albo mieć kolegów partyjnych, tam kasa
> leci, a inni?? Inni ciułają grosz do grosza bo w któryms momencie
> przyjdzie im zachorować i za te uciułane pieniądze się leczą i znowu nic

Przemawia przez Ciebie wielka gorycz... niestety generalizujesz znane sobie
przypadki na ogoł spoleczenstwa co jest własciwie śmieszne...
Powinnas popracowac nad tym, by przestac byc osoba zewnatrzsterowna...
wewnatrzsterownosc naprawde pomaga w zyciu :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

147. Data: 2003-08-26 20:39:13

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-26 22:27:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

> Z lenistwa wolno!

Aaaaaaaa, to przepraszam ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

148. Data: 2003-08-26 20:55:28

Temat: Re: [OT SPAM] Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS (was: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS)
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dnia 2003-08-26 22:27:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

Jeśli będziesz miała jakieś inne problemy natury prawnej to polecam moją
Kancelarię. Do tej pory nikt nie zdążył narzekać.
Wewnątrzsterowanie ponad wszystko! ;-)

puchaty

149. Data: 2003-08-26 21:06:36

Temat: Re: [OT SPAM] Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-26 22:55:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

Wpisze do kajecika namiary :)

> Wewnątrzsterowanie ponad wszystko! ;-)

I tak trzymac :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

150. Data: 2003-08-26 21:17:04

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia"
> Oooo, to z lenistwa wolno łamac prawo? ;o) Nie wolno kserowac ksiazek...
Jak to nie wolno? Więc projekty prawa same łamią prawo? Wszak planowane
jest wprowadzenie jakiejs opłaty dla punktów kserograficznych, z których
wpływy miałyby rekompensowac straty autorskie. Czy punkty kserograficzne
w bibliotekach panstwowych są wiec nielegalne? Przepraszam, ale coś
wątpliwe w kontekście tego co napisałam wydaje mi sie łamanie prawa.
Asia

tak na poprawienie nastroju
Leworęczni
Wanna w małym mieszkaniu- warto???