Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

11. Data: 2003-08-25 06:50:21

Temat: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bib5lt$6pq$1@news.onet.pl...
> "pamana" <p...@w...pl> skrev i meddelandet
>
> PANSTWO???????????????????????????

> Naprawde?????????????? Kazdy???????????????
>
> A.
>
> witam
co wy pieprzycie ,zobaczcie co sie dzieje jakie ludzie maja pensje,a
normalny człowiek musi liczyc kase do pierwszego ,nawet kredyty są dla
bogatych.
człowiek który nie miał bogatych rodziców i nie mógł skończyć
studiów,nawiązac dobrych znajomości jest nikim.
uważacie ze mozna wyżyc za 500 zł?zasiłku.
ze kasjerka zapieprzająca na kasie ma godne życie?
p.

12. Data: 2003-08-25 07:10:28

Temat: Odp: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bicbj6$361$...@a...dialog.net.pl...

> człowiek który nie miał bogatych rodziców i nie mógł skończyć
> studiów,nawiązac dobrych znajomości jest nikim.

Dzięki, dzięki... Zawsze marzyłam by być nikim....

> uważacie ze mozna wyżyc za 500 zł?zasiłku.
> ze kasjerka zapieprzająca na kasie ma godne życie?

A ja nie mam studiów, ani bogatych starych. Za to jestem inteligentna,
zaangażowana w pracę i uczciwa (nie kombinuję, nie naciągam swoich
pracodawców, nie chodzę na lewe L-4, nie biorę zbędnych opiek na synka) - w
zamian cieszę się zaufaniem pracodawcy i podwyżkami :)

A teraz kończę ten post, bo mi szkoda czasu....

pozdrawiam

Monika Gibes (powracająca na grupę po dłuuuuugiej nieobecności)

13. Data: 2003-08-25 07:15:47

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> [...]
> studiów,nawiązac dobrych znajomości jest nikim.
> uważacie ze mozna wyżyc za 500 zł?zasiłku.
> ze kasjerka zapieprzająca na kasie ma godne życie?

Swięta prawda, tylko co nam da takie wykrzykiwanie tutaj i na dole?? Pan
miller spedził wakacje nad morzem Śródziemnym, mając gdzies kasjerki i
nie tylko, on ma dobrą pensję i godnie zyje a my?? sami wiecie...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

14. Data: 2003-08-25 07:20:44

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sveana= napisał:

> Naprawde?????????????? Kazdy???????????????

większość, bo jesli pracują na posadkach i nie wychylają sie ponad
innych to i tak pierwsi są do zwolnienia, jeśli nie mają znajomości,
kasy to albo zasuwają (jak napisała panama) po ileś godz. za najniższą
pensję jak się da a w razie niezadowolenia wylatują z pracy, albo
"godnie" pracują będąc popychadłem tych którzy znają szefa, Radę
Nadzorczą, Księgowego itp. Teraz by w Polsce godnie żyć trzeba być
wysoko postawionym partyjnym albo mieć kolegów partyjnych, tam kasa
leci, a inni?? Inni ciułają grosz do grosza bo w któryms momencie
przyjdzie im zachorować i za te uciułane pieniądze się leczą i znowu nic
nie mają ani zdrowia ani kasy, ech... możnaby pisac i pisać, temat
rzeka, tylko jaki to skutek odniesie?? zaden, rzad tego nie przeczyta a
jesli przeczyta to bedzie nas okradał dalej, a rząd to panstwo czyli kto
nas okrada??

15. Data: 2003-08-25 07:36:06

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako idiom mieszkający pod adresem <i...@w...pl> w
poście biccrv$3no$...@n...news.tpi.pl napisał w ten deseń:

[ciach]

> pozdrawiam
>
> Monika Gibes (powracająca na grupę po dłuuuuugiej nieobecności)

Witaj - 100 lat Cię nie widziałam w żadnym wątku. cieszę sie że wracasz
i powiedz co u Ciebie słychac.
pozdrawiam
Tatiana

16. Data: 2003-08-25 07:47:20

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarownica" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> moim zdaniem nie może się uważać za uczciwego człowieka :)) proste albo
> się nim jest albo nie jest

Ale można być nieuczciwym człowiekiem uważajacym się za uczciwego.

> Poza tym to nie Państwo kantuje ludzi tylko włąsni etakie jednostki ja ta
> osoba, która napisała ten post, gdyby nie było takich ludzi którzy w myśl
:
> " państwo mi coś zabiera, to ja panstwu takze zabiorę " nie byłoby w
Polsce
> korupcji łapówkarstwa i całego bajzlu z tym zwiazanego)

Oczywiście, Czarownico. Gdyby pamana zajmowała odpowiednio wysokie
stanowisko, to też by kantowała państwo na większe sumy, bo przecież "inni
też tak robią".

boniedydy

17. Data: 2003-08-25 07:51:48

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nadzorczą, Księgowego itp. Teraz by w Polsce godnie żyć trzeba być
> wysoko postawionym partyjnym albo mieć kolegów partyjnych, tam kasa

To nieprawda. tzn. to może być prawda a jednostkowych przypadkach, ale nie
jest to bynajmniej reguła.

> [...]
> rzeka, tylko jaki to skutek odniesie?? zaden, rzad tego nie przeczyta a
> jesli przeczyta to bedzie nas okradał dalej, a rząd to panstwo czyli kto

Okradają nas wszyscy ci, którzy unikają płacenia należnych pieniędzy do
publicznej kasy lub naduzywają publicznych pieniędzy (tak, jak pamana).
Zdziwisz się, ale wiele osób naciągajacych w ten sposób ZUS w sumie okrada
nas wszystkich na naprawdę duże pieniądze.

boniedydy

18. Data: 2003-08-25 08:31:25

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <C...@p...pl> skrev i meddelandet

> [...]
> Nadzorczą, Księgowego itp. Teraz by w Polsce godnie żyć trzeba być
> wysoko postawionym partyjnym albo mieć kolegów partyjnych, tam kasa

Spiskowa teoria tweety?

> [...]
> rzeka, tylko jaki to skutek odniesie?? zaden, rzad tego nie przeczyta a
> jesli przeczyta to bedzie nas okradał dalej, a

Bardzo interesujaca teoria ,-PPP

> czyli kto nas okrada??

Ty pisalas gdzie indziej, ze masz samochod, prawda? Czy uczciwy czlowiek z
Twojej teorii moze sobie na auto pozwolic?

Ania

19. Data: 2003-08-25 08:39:01

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> co wy pieprzycie ,zobaczcie co sie dzieje jakie ludzie maja pensje,a
> normalny człowiek musi liczyc kase do pierwszego ,nawet kredyty są dla
> bogatych.

Czy uwazasz, ze gdzie indziej ludzie nie zyja od wyplaty do wyplaty?
Kredyty.... No coz, takie sa prawa wolnego rynku.

> człowiek który nie miał bogatych rodziców i nie mógł skończyć
> studiów,nawiązac dobrych znajomości jest nikim.

Bardzo interesujace.....i nieprawdziwe.

> uważacie ze mozna wyżyc za 500 zł?zasiłku.

A tego to ja nie wiem. Opowiedz, jak sobie dajesz rade. I ile tak naprawde
macie do kupy - Ty i Twoj partner.

> ze kasjerka zapieprzająca na kasie ma godne życie?

Kasjerka moze tymczasowo popracowac na kasie, a jak sie jej bedzie chcialo
(jesli bedzie ambitna), to sprobuje pojsc wyzej, na przyklad poprzez studia
zaoczne. Wszystko mozna, jak sie chce. Oczywiscie najlatwiej jest biadolic.

A.

20. Data: 2003-08-25 09:27:04

Od: "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bichh0$kd6$1@news.onet.pl...
> Spiskowa teoria tweety?

Tweety ma duzo racji takie sytuacje sa niestety bardzo czesto spotykane w
Posce bo pewnie w Szwecji jest inaczej i dlatego trudno jest Ci w to
uwierzyc.

pozdrawiam
Nea
--
"Bo to co nas podnieca to sie nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa to sukces
pierwsza klasa bo to co nas podnieca to czasem tez jest seks a seks + pełna

tak na poprawienie nastroju
Leworęczni
Wanna w małym mieszkaniu- warto???
Re: znowu noworodki w beczce