Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

21. Data: 2003-08-25 09:35:30

Temat: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> napisał w
wiadomości news:bickit$nbh$1@news.atman.pl...
> [...] Tweety ma duzo racji takie sytuacje
> sa niestety bardzo czesto spotykane w Posce[...]

Bardzo (?) często spotykane są sytuacje, kiedy osoby mające
wszelkie kwalifikacje, predyspozycje itd. mają nędzną pracę za
jeszcze nędzniejsze pieniądze albo nie mają jej wcale. Natomiast
w pokrzykiwaniu, że brak znajomości, bogatych rodziców i kolegów
partyjnych gwarantuje życie w biedzie oraz że niskie dochody
upoważniają do rozmaitych nadużyć, racji się dopatrzyć nie mogę.

Nawiasem mówiąc pokrzykiwanie takie jest powszechną strategią
obronną u osób, którym się z własnej winy albo i bez niej nie
powiodło, zmierzającą do przekonania samych siebie i całego
otoczenia, że nie jest się nieudacznikiem, tylko po prostu _w_
_tym_ _kraju_ _uczciwy_ człowiek _nie_ _może_ się utrzymać. Nie
"mnie się nie udało w wyniku nieszczęśliwego splotu
okoliczności" albo "mnie się nie udało, bo czegoś zaniedbałem",
tylko "nie udało się, bo dla uczciwego człowieka to po prostu
niemożliwe, udaje się tylko złodziejom". I w ten sposób uczciwy
człowiek montuje sobie całkiem wygodną wymówkę do sięgania po,
dajmy na to, nienależny zasiłek. Ładne, nie?

A że się przy okazji uwłacza kilku osobom, którym się udało bez
anomalii anatomicznych w rodzaju pleców w kilku miejscach - no
cóż...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

22. Data: 2003-08-25 09:47:06

Od: "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bicl6k$896$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Bardzo (?) często spotykane są sytuacje, kiedy osoby mające
> wszelkie kwalifikacje, predyspozycje itd. mają nędzną pracę za
> jeszcze nędzniejsze pieniądze albo nie mają jej wcale.

to naprawde czesto ma miejsce

>Natomiast w pokrzykiwaniu, że brak znajomości, bogatych rodziców i kolegów
> partyjnych gwarantuje życie w biedzie.

nie przesadzajmy z ta gwarancja, ale fakt jest oczywisty ze roznica pomiedzy
tymi z koneksjami a tymi bez jest spora

>niskie dochody
> upoważniają do rozmaitych nadużyć
ja tak nie twierdze

pozdrawiam
Nea
--
"Bo to co nas podnieca to sie nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa to sukces
pierwsza klasa bo to co nas podnieca to czasem tez jest seks a seks + pełna

23. Data: 2003-08-25 09:59:01

Temat: Odp: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bicgkm$d0l$...@a...news.tpi.pl...
> Witaj - 100 lat Cię nie widziałam w żadnym wątku. cieszę sie że wracasz
> i powiedz co u Ciebie słychac.

A, tak sobie żyję - spokojnie i mimo, żem wciąż singiel - szczęśliwie (ku
zaskoczeniu otoczenia). Mikołaj rośnie, ja jestem coraz bardziej dorosła ;)
A teraz zapragnęłam wymiany poglądów ;))

pozdrawiam

Monika

24. Data: 2003-08-25 10:18:59

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bichv9$li2$1@news.onet.pl...

: Kasjerka moze tymczasowo popracowac na kasie, a jak sie jej bedzie chcialo
: (jesli bedzie ambitna), to sprobuje pojsc wyzej, na przyklad poprzez
studia
: zaoczne. Wszystko mozna, jak sie chce. Oczywiscie najlatwiej jest
biadolic.

Najtańsze zaoczne studia kosztują ok. 1000zł za semestr, nie licząc innych
rzeczy które są potrzebne by te studia ukończyć.
Wykształcenie to bez wątpienia bardzo ważna sprawa, ale czasem wystarczy
zwykła przedsiębiorczość. W mojej pracy ludzie po studiach-bibliotekarze-
zarabiają ok. 900/1000 zł.

Pozdrawiam
Paulinka

25. Data: 2003-08-25 10:25:10

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka"
> Najtańsze zaoczne studia kosztują ok. 1000zł za semestr, nie licząc innych
> rzeczy które są potrzebne by te studia ukończyć.
A policz, policz bo mnie bardzo interesuje co jeszcze jest potrzebne.
Poza dojazdem co tydzień lub jeszcze częściej co dwa tygodnie a i to
tylko dla tych, którzy studiują poza miejscem zamieszkania.
Długopis każdy chyba ma. Koszt zeszytu raczej nie jest
powalający. Książki są dostępne w czytelniach i bibliotekach.
Asia (zaoczne)

26. Data: 2003-08-25 10:33:58

Od: "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
>Książki są dostępne w czytelniach i bibliotekach.

tia zwykle ok. 5 egzemplarzy z czego 4 wypozyczone na wiecznosc przez
pracownikow naukowych no i wiekszosc z przed 10 lat
o wydatkach na ksero jeszcze zapomnialas:)

pozdrawiam
Nea

27. Data: 2003-08-25 10:36:47

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea"
> tia zwykle ok. 5 egzemplarzy z czego 4 wypozyczone na wiecznosc przez
> pracownikow naukowych no i wiekszosc z przed 10 lat
Uczelnie są na ogół w dużych miastach, a te z kolei mają do siebie to, że
mają mnóstwo bibliotek. W Krakowie jest kilkadziesiąt uczelnianych, kilka
dużych i jeszcze te mniejsze.

> o wydatkach na ksero jeszcze zapomnialas:)
Dla niektórych to niezbędne, np. dla mnie, bo wolę najpierw przekserować
wszystko a kiedy mi się zechce to poczytać w wygodnym fotelu i przy
herbatce ;-) Ale gdybym nie chciała
to można tego uniknąć, robiąc notatki na miejscu.
Asia

28. Data: 2003-08-25 10:50:38

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako idiom mieszkający pod adresem <i...@w...pl> w
poście bicmn1$frg$...@a...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
> [...]
> do grup dyskusyjnych napisał:bicgkm$d0l$...@a...news.tpi.pl...
>
> A, tak sobie żyję - spokojnie i mimo, żem wciąż singiel - szczęśliwie

Dlaczego ku zaskoczeniu otoczenia? Cieszę się, że jesteś szczęśliwa,
skoro uważasz, że singlowo Ci lepiej, to pewnie wiesz co mówisz.

> Mikołaj rośnie, ja jestem coraz bardziej
> dorosła ;)

no to dorastacie oboje ;-)

> A teraz zapragnęłam wymiany poglądów ;))

Jak to powiedział ktoś mądry - nie wymieniam poglądów, bo tylko na tym
tracę ;-)

pozdr
Xena

29. Data: 2003-08-25 10:51:18

Od: "Nea" <n...@w...pl.wstawkaantyspamowa> szukaj wiadomości tego autora

> Uczelnie są na ogół w dużych miastach, a te z kolei mają do siebie to, że
> mają mnóstwo bibliotek. W Krakowie jest kilkadziesiąt uczelnianych, kilka
> dużych i jeszcze te mniejsze.

no i to tez jest problem dla mieszkajacych poza duzymi miastami bo np w
Lodzi do domu sobie ksiazki moga wypozyczyc tylko studenci danej uczelni
albo osoby zameldowane w Lodzi

> Dla niektórych to niezbędne, np. dla mnie, bo wolę najpierw przekserować
> wszystko a kiedy mi się zechce to poczytać w wygodnym fotelu i przy
> herbatce ;-)

no ja tez, ale trzeba przyznac ze troche kasy na to idzie
>Ale gdybym nie chciała to można tego uniknąć, robiąc notatki na miejscu.

mozna ale na to trzeba miec kupe czasu (opcja raczej dla niepracujacych ) no
i raczej sie to sprawdza przy nieduzej ilosci materialu do wynotowania.Raz
musialam przepisac dosyc dlugi algorytm po tym jak mi pani w czytelni
odmowila kserowania bo na ksiazce pisalo ze "zabrania sie powielania ksiazki
jakimkolwiek urzadzeniem elektronicznym" wsciekla bylam jak niewiem :)

pozdrawiam
Nea

30. Data: 2003-08-25 10:51:23

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@N...pl> skrev i meddelandet

> Najtańsze zaoczne studia kosztują ok. 1000zł za semestr, nie licząc innych
> rzeczy które są potrzebne by te studia ukończyć.

Studia podalam jako przyklad.
Semestr to pol roku (mimo ze trwa krocej). 1000 / 6 = 167 zlociszow. Moim
zdaniem mozna sie pokusic o odlozenie.

> Wykształcenie to bez wątpienia bardzo ważna sprawa, ale czasem wystarczy
> zwykła przedsiębiorczość. W mojej pracy ludzie po studiach-bibliotekarze-
> zarabiają ok. 900/1000 zł.

Zalezy, jakie studia......

A.

tak na poprawienie nastroju