Ciecia drzew

1. Data: 2003-03-09 16:32:17

Temat: Ciecia drzew
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli drzewo jest mlode i ma dobry start ,przycinamy boczne odrosty na
dwie trzecie ich dlugosci.Wystepujace na dole oczka musza byc widoczne.
Glowna galaz nie zostaje naruszona.Jezeli drzewo ma wiecej jak 2-5 lat
to wtedy formujemy korone.Boczne odgalezienia przycinamy na jedna
czwarta.Wszystkie stojace mlode pedy musimy usunac.Przy Jabloniach
osobiscie przycinam na dwie trzecie dlugosci pedu,dlatego ,ze nie
pozwala w nastepnym Roku na wiekszy wzrost.Mamy rowniez trzeci sposob
a wiec przeswietlanie drzew.Usowamy wszystkie galezie krzyzujace sie ze
soba.
Pozdrawiam Zdzichu K.

2. Data: 2003-03-09 16:40:54

Temat: Re: Ciecia drzew
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:3E6B6C91.46425E0B@t-online.de zdzislaw
kmito<3...@t...de> napisal(a):
> [...]
> pozwala w nastepnym Roku na wiekszy wzrost.Mamy rowniez trzeci sposob
> a wiec przeswietlanie drzew.Usowamy wszystkie galezie krzyzujace

Hejka. Nic to, Zdzichu K. Grunt, ze Malysz wygral w Oslo ;-)
Pozdrawiam odwilzowo Ja...cki 1002 hPa

3. Data: 2003-03-09 17:36:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"zdzislaw kmito" <3...@t...de> wrote in message

> Jezeli drzewo ma wiecej jak 2-5 lat to wtedy formujemy korone.

Po co?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-03-09 17:57:09

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

A wiesz,ze masz racje.Ciesze sie rowniez.
Pozdrawiam Zdzichu K.

5. Data: 2003-03-09 18:08:55

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie po co?Czy nie lepiej wrocic do natury.
Pozdrawiam Zdzichu K.
PS:Jak cos wiesz to napisz.

Michal Misiurewicz schrieb:

> "zdzislaw kmito" <3...@t...de> wrote in message

> [...]

Nawożenie roślin doniczkowych
Begonie bulwiaste
śliwa i baty
Kalendarz prac w ogrodzie?
cięcie krzewow kwitnacych wczesna wiosna