Ciekawostka

11. Data: 2001-11-27 11:42:01

Temat: Re: Odp: Ciekawostka
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> To, co stoi na tarasie?
>
> A jeśli nie mam tarasu, tylko placyk, to czy mogę lantanę nazwać roślinš
> placykowš?
> A jeśli stoi na pniu ściętego drzewa, to ściętodrzewiastopniowš?
> A jeśli...itd.:-)))

Brawo Basia!
Kontynuuję pytania...

A jeżeli część moich winorosli rośnie na trawniku ( przepraszam tych,
ktorzy maja dywaniki trawnikowe, no to niech będzie na zadarnionym terenie)
tzn, ze ja mam nieznane w świecie odmiany winorosli trawnikowej , albo
darniowej ????
Może i to jest jakiś pomysł...... :-)))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Pytam o te tarasowe od czasu do czasu (bom ciekaw) i nikt powaznie nie chce
się do moich pytań odnieść! :-((((((
J..

12. Data: 2001-11-27 12:36:48

Temat: Re: Ciekawostka
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> wrote in message
[...]
> Co to są w końcu te tarasowe????

Wybaczcie, swego czasu pewien wątek mój prawie że krajan (ja jestem z
uOrzysza), zakończył pozornie banalnym tekstem:

"Czym pasjonujesz się ostatnio? Mnie, wciąż jeszcze, absorbują
rośliny tarasowe. Obecnie kompletuję cytrusowe."

Odebrałem to prawie tak jak przeciwnik Gołoty swego czasu ;-). No cóż,
stwierdzeniem tym zamknął mnie całkowicie, nie znam się na tarasowych,
cokolwiek by to nie było, a chciałbym mu pomóc - stąd właśnie moje nimi
zainteresowanie.

_Wyskoczyły_ mi właśnie na ekran dwa posty w tym wątku (Basia i Janusz).
Nie, chyba padnę.
Dawno się tak nie uśmiałem. Przecież to są Posty Roku. Autentycznie.
Jeszcze teraz nie mogę się opanować...
Gratuluję Januszu, (znowu nie mogę trafić w klawisze).

I za to naprawdę lubię tę grupę...

Pozdrowienia, Janek

13. Data: 2001-11-27 12:38:41

Temat: Odp: Piosenki o ogrodach
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> To co pośpiewamy? Może od razu zrobi się raźniej?
> A jakie znasz piosenki o ogrodach albo działkach albo owocach, kwiatach?

No proszę! Temat na nastepny konkurs?

> Oooo, już prawie mam, śpiewał ją Wiesław Michnikowski, piosenka bodajże
> MŁYNARSKIEGO. Skleroza, jak to szło?

"Adios pomidory"? :-)))

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2001-11-27 12:39:52

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo Basia!

... i Janusz

Wybaczcie, że bez pytania o prawa autorskie, ale już pół Biura ryczy ze
śmiechu.
Ojej, a może wy na poważnie?

Pozdrowienia, Janek

15. Data: 2001-11-27 13:31:53

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jan_jr napisał(a):

> Wybaczcie, że bez pytania o prawa autorskie, ale już pół Biura ryczy ze
> śmiechu.

Masz fajne biuro....... Pozdrowienia dla rykliwych, niech nas częściej
czytujš.... :-)

> Ojej, a może wy na poważnie?

Jak najbardziej. Moja niewiedza jest dla mnie sprawš niezmiernie poważnš, a
wręcz dramatycznš!!!!!! :-(((((((
I już od dwóch lat prawie próbuję dla jej poprawienia, korzystajšc z kazdej
okazji, dowiedziec się co to sš ROŚLINY TARASOWE ????
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2001-11-27 13:35:33

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jan_jr napisał(a):

> "Janusz Czapski" <j...@l...pl> wrote in message
> [...]
>
> Wybaczcie, swego czasu pewien wštek mój prawie że krajan (ja jestem z
> uOrzysza), zakończył pozornie banalnym tekstem:
>
> "Czym pasjonujesz się ostatnio? Mnie, wcišż jeszcze, absorbujš
> rośliny tarasowe. Obecnie kompletuję cytrusowe."
>
> Odebrałem to prawie tak jak przeciwnik Gołoty swego czasu ;-). No cóż,
> stwierdzeniem tym zamknšł mnie całkowicie, nie znam się na tarasowych,
> cokolwiek by to nie było, a chciałbym mu pomóc - stšd właśnie moje nimi
> zainteresowanie.

Fajnie, że jeszcze ktos podziela moje zinteresowanie :-)

> I za to naprawdę lubię tę grupę...

Ja też.....!!! :-))))
Pozdrawiam :-)))))
Janusz

17. Data: 2001-11-27 13:58:33

Temat: Re: Odp: Odp: Ciekawostka
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Dokładnie to samo, co "tarasowe rośliny" ?

Myślisz, że to można tak wymiennie? Całkowicie pewna jesteś??????
Bo nie chciałbym się narazić zmieniajšc szyk.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2001-11-27 14:14:29

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że to można tak wymiennie? Całkowicie pewna jesteś??????
> Bo nie chciałbym się narazić zmieniając szyk.....

Że też ja , nowicjusz muszę uczyć fachowców.

Wystarczy w rubryce temat wpisać - ROŚLINY TARASOWE-WYMIANA.
I już po bólu. Potem tylko czekać na odzew.

Nie rozumiem tylko jeszcze jak ważny w przypadku tarasowych jest wspomniany
przez Ciebie szyk.
Ja też nie chciałbym się komuś narazić a wiedzy nigdy za dużo, więc pytam:
dwójki, trójki, czwórki - co im najlepiej służy? A jak ze zmnianą szyku?
Może Jerzy coś wyszpera?
W Orzyszu dużo się spaceruje "w szyku", może tam coś wiedzą?

Pozdrowienia, Janek

19. Data: 2001-11-27 14:33:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech wam będzie, wg niektórych to te rośliny:
Abutilon hybridum Brazylia
Ansidontea
Asclepia curassavica
Arundinaria murilea (bambus)
Pleioblastus variegatum (bambus)
Sasa pumila (bambus)
Brugmansia suavolens (datura)
Brugmansia versicolor (datura)
Brugmansia sanguinea (datura)
Callistemon citrinus
Cassia corymbosa
Cestrum elegans
Cortaderia selloana (trawa pampasowa)
Hydrangea macrophylla
Lavatera bicolor
Malus Golden Spur /Red Spur
Mandevilla boliviensis
Mandevilla amalibis 'Alice Dupont'
Nerium oleander
Passiflora hybridum
Paeonia arborea
Paeonia officinalis
Plumbago auriculata
Pontederia cordata
Solanum rantonetti
Tibuchina urvilleana

Może przeczytał o tym tam gdzie i ja?

> Fajnie, że jeszcze ktos podziela moje zinteresowanie :-)
Mogę dołączyć do was?

> Ja też.....!!! :-))))
:-O

Pozdrawiam Jerzy

20. Data: 2001-11-27 14:37:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> wrote in message news:3C0376E7.9339145E@ltz.pl...
> Co to sš w końcu te tarasowe????

To juz chyba zostalo wyjsnione. Jezeli siedzisz na tarasie i popijasz wino,
to winogrona, z ktorych jest ono zrobione, byly tarasowe.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Komuś brakuje roboty zimą?
Ostrzeżenie przed Centrum Ogrodniczym "Monika" w Gdyni
Konkurs dobiega konca!!
Nowe nominacje - trochę inaczej
Gdzie (w W-wie) kupic wywrotkę kory?